خبرگزاری کار ایران

انتقاد کارواخال به سبک بازی ایران:

دفاع ایران از نظر من فوتبال نیست، این بی اراده بودن است

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۷۱۹

مدافع اسپانیا از سبک بازی تیم ملی فوتبال ایران در بازی امشب انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، دنی کارواخال پس از برتری برابر ایران گفت: ما می‌دانستیم که بازی برابر ایران دشوار خواهد بود و آنها می‌دانند که باید چه کاری انجام بدهند. نکته مثبت پیروزی است. ما در درجه اول به خودمان بستگی داشتیم و سطح آمادگی من همراهم بود. 

سبک بازی ایران: تاکتیکی قفل شدن در بخشی از بازی است، اما از دست دادن زمان و تظاهر کردن به بازی جلوه بدی می‌دهد و این از نظر من فوتبال نیست این بی اراده بودن است.

گلزنی به ایران: برای ما سخت بود که به گل برسیم و تیم ناخودآگاه می‌خواست که به آن دست پیدا کند. آنها موقعیت خطرناک هم ایجاد کردند اما ما موفق شدیم کلین شیت کنیم. 

حوادث: ما تیمی هستیم که به فوتبال می‌افزاییم، ما اگر تا الان موفق نشده بودیم می‌توانیم شانس ایجاد کنیم. من امیدوارم رقبایی پیدا نکنیم که با 9 یا 10 بازیکن در زمین خودشان دفاع می‌کنند.

رویکرد: دشوار بود برابر تیمی که بازی را قفل می‌کند حرکت کنیم، آنها برنده مسابقات در سطح جهانی هستند و باید بر این سنگ‌ها غلبه کنید تا سه امتیاز را دریافت کنید. در حال حاضر این اهمیت دارد که به عنوان تیم اول صعود کنیم.

از دست دادن زمان: بازیکنان حریف خود را چند بار بدون درد، بدون خطا و بدون انگیزه روی زمین انداختند، همین قسمتی از بازی را قفل می‌کرد و زمان ضرر می‌کند که باید قطع شود. 

اسپانیا: در نیمه دوم برای بازی بیشتر تلاش کردیم، سه امتیازها ارزش های زیادی دارند. 

گل ایران: کمک داور آفساید را دیده بود، بنابراین ما باید به او تبریک بگوییم، VAR برای چیزهایی مانند این استقبال می شود. 

بازگشت پس از مصدومیت: برای اولین بار بسیار خوشحالم که در پیروزی کمک کردم، من به طور کامل بهبود می‌یافتم، ما باید در برابر مراکش به پیروزی برسیم. ما اهمیتی نمی دهیم و مهم است که برنده شویم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز