خبرگزاری کار ایران

جام جهانی ۲۰۱۸:

توصیه‌های کارشناس داوری به بازیکنان ایران و احتمال پیروزی برابر اسپانیا

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۵۱۸

کارشناس داوری در مورد تقابل ایران - اسپانیا و مسائل داوری صحبت کرد.

محسن قهرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص انتخاب آندرس کنیا برای قضاوت دیدار ایران - اسپانیا اظهار داشت: این داور را در دیدار فرانسه - استرالیا دیده‌ایم و همان بازی معروف که هر دو گل فرانسه با کمک ویدیو چک به ثبت رسید. فیفا معمولاً بازی‌های هفته دوم را بر اساس قضاوت هفته اول داورها می‌چیند و انتخاب این داور برای یکی از بازی‌های مهم به این معنی است که معیار فیفا برای ارزشیابی داوران استفاده از ویدیو چک نیست و این یک پوئن منفی محسوب نمی‌شود بلکه آنها بیشتر روی احقاق حق تیم‌ها تاکید دارند و نمی‌خواهند حقی از تیمی ضایع شود.

وی در مورد احتمال محرومیت بازیکنان ایران گفت: طی چیزی که تا کنون دیده‌ایم به نظر می‌رسد رویکرد بازی‌ها بر استفاده کمتر از کارت‌های رنگی است و با توجه به هزینه تیم‌ها برای حضور در چنین تورنمنتی می‌خواهند حدالامکان از داشتن بازیکنانشان محروم نشوند. با این وجود بعضاَ دیده‌ای که در بازی‌هایی کارت رنگی هم استفاده شده است و در حال حاضر هم 3 بازیکن کلیدی ما یک اخطاره هستند و در خطر محرومیت.

کارشناس داوری در ادامه و در توصیه به بازیکنان ایران عنوان کرد: بازیکنان باید با رویکرد حرفه‌ای وارد زمین شوند و در دیدار با مراکش بسیاری از خطاها و درگیری‌ها غیر فنی بودند و ادامه این روند می‌تواند باعث محرومیت بازیکنان کلیدی ما در دیدار با اسپانیا شود. بازیکنان باید مراقب باشند اتفاقی که برای استرالیا افتاد تکرار نشود. همانطور که دیدید این تیم مجبور شد 85 دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی کند.

قهرمانی در پایان پیش بینی جالبی از این دیدار مطرح کرد: شاید هرکس این را از قول من بخواند بخندد ولی من به دلم افتاده است که بازی را یک بر صفر یا دو بر یک می‌بریم و با 3 امتیاز از بازی خارج می‌شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز