خبرگزاری کار ایران

حقیقت: 21 بازیکن پرسپولیس تست جامع پزشکی دادند

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۳۱۳

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طبق برنامه کادر فنی، تست جامع پزشکی از بازیکنان گرفته شد و هیچ مشکلی برای فصل پیش رو نخواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، علیرضا حقیقت پزشک در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به حساسیتی که باشگاه برای سلامت جسمانی بازیکنان قائل است و مطابق قوانین رسمی و طبق برنامه کادر فنی، امسال نیز چون سال‌های گذشته، تست جامع پزشکی بازیکنان در ایفمارک به شکل کامل انجام شد.

وی افزود: تست جامع پزشکی از قلب و ریه، ارتوپد، دندانپزشکی، تغذیه، قدرت عضلانی و تست‌های خون به طور کامل انجام شد و این کار باعث می‌شود که ما بتوانیم سلامت بازیکنان را طی فصل پیش رو به نحو احسن در سطح بالایی نگه داریم.

حقیقت در ادامه تصریح کرد:21 بازیکن در این تست‌ها شرکت کردند و تنها محمد انصاری به جهت حضور در باشگاه و انجام امور تمدید قراردادش نتوانست تست بدهد که با هماهنگی‌های لازم، تست‌های ایشان هم انجام خواهد شد.

پزشک پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرایط بازیکنان و تیم بسیار ایده‌آل است و بازیکنان بدون مشکل در تمرینات صبح و بعدازظهر تیم شرکت می‌کنند.

حقیقت در مورد شرایط محسن ربیع‌خواه نیز عنوان کرد: محسن، زیر نظر کادر پزشکی و مربی بدنساز تیم، برنامه‌های مدون و خوبی را انجام می‌دهد و روند بهبودی او به خوبی پیش می‌رود.

علیرضا حقیقت درباره اردوی پیش روی تیم نیز افزود:با هماهنگی، همکاری و حمایت باشگاه، کلیه امکانات و تجهیزات لازم برای این اردو در دست تهیه است که با تمام قوا در خدمت تیم باشیم و امیدوارم فصل خوبی را پیش رو داشته باشیم و بتوانیم با قدرت کامل در مسابقات شرکت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز