خبرگزاری کار ایران

باشگاه ها باید همه جوره با تیم ملی همکاری کنند؛

ورمزیار: به ساپینتو دلار ندادیم که هر هفته شاهد اخراج شدنش باشیم/ فولاد با سبک بازی مخصوصش استقلال را به دردسر می‌اندازد

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۰۱۹

پیشکسوت فوتبال عقیده دارد باشگاه ها باید در فرصت باقی مانده تا جام جهانی با تیم ملی همکاری کامل داشته باشند.

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تقابل هفته گذشته استقلال مقابل گل گهر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و فکر می‌کنم ساپنیتو رفته رفته توانسته تفکراتش را در تیم جا بیاندازد و بازیکنان و کادرفنی به شناخت متقابل خوبی از هم برسند و ترکیب اصلی تیم شناخته شده است و کسب سه امتیاز در این بازی مهم هم اتفاق خیلی خوبی بود. 

وی در مورد اخراج ساپینتو و حواشی پایان بازی گفت: من فکر می‌کنم در بحث رفتارهای ساپینتو مدیریت ضعیف عمل کرده است. چرا که یک پیش زمینه در خصوص این رفتارها از او سراغ داشتیم و از همان اول گفته شده بود که او پرخاشگر است و در همان ابتدا هم اتفاقی که با لگد زدن به برانکارد افتاد یک هشدار بود ولی جدی گرفته نشد و مدیریت باید او را توجیه می‌کرد ولی در این زمینه ضعیف عمل کرد. ما دلار دادیم و ساپینتو را استخدام کردیم که از او کنار خط استفاده کنیم و اگر قرار باشد هر دو بازی یک بار از روی سکو تیم را دنبال کند باید به درست بودن انتخاب او شک کرد. 

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: در این صحنه هم وقتی داور پنالتی را به سود استقلال اعلام کرده دلیلی نداشت کادرفنی با کسی درگیر شود. اگر پنالتی را نگرفته بود یک دلیلی برای این رفتار وجود داشت ولی وقتی داور تصمیم درست را گرفته چرا بابت یک اعتراض بی مورد هزینه بدهیم؟

ورمزیار در مورد تقابل با فولاد عنوان کرد: بازی سختی است و فکر می‌کنم سخت‌ترین بازی استقلال در نیم فصل همین بازی باشد. نکونام سبکی بازی می‌کند که مبتنی بر دادن توپ و زمین به حریف است و این مدل بازی استقلال را به دردسر می‌اندازد. از طرفی ضعفی که فولاد در خط دفاعش دارد می‌تواند مورد استفاده استقلال قرار بگیرد و شانس موفقیت داشته باشد. 

وی در مورد وضعیت تیم ملی هم در آستانه جام جهانی عنوان کرد: دو بازی تدارکاتی خیلی خوب داشتیم و پیشرفت در تیم محسوس است. به نظرم در فرصت اندک باقی مانده باشگاه ها حداکثر همکاری را با تیم ملی و کی‌روش داشته باشند و بازیکنانشان را در اختیار تیم ملی بگذارند چرا که هیچ تورنمنتی در فوتبال دنیا مهم‌تر از جام جهانی نیست. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز