خبرگزاری کار ایران

حاج‌ رسولیها: دادن قول قهرمانی غیر حرفه‌ای است/ می‌خواهیم از اعتبار ذوب‌آهن دفاع کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۹۵۵

سرپرست ذوب‌آهن در مورد شرایط این تیم و برنامه‌هایش برای فصل هجدهم صحبت کرد.

مجید حاج رسولیها در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط ذوب‌آهن اظهار داشت: تمرینات ما از 27 خرداد شروع شده است و کارهای تمرینی را مطابق برنامه کادرفنی انجام می‌دهیم و کارهای بدنسازی هم در برنامه داریم. احتمالا یک اردوی خارج از کشور هم در دستور کار داریم تا با آمادگی کامل فصل را شروع کنیم.

وی در مورد برنامه‌های تیم در نقل و انتقالات هم گفت: تا این لحظه خالد شفیعی و کی‌روش استنلی و محمد ستاری از جمع ما جدا شده‌اند و حسن‌زاده، حبیب‌زاده، ابراهیم‌زاده و مسلمان را جذب کردیم. 2 یا 3 بازیکن دیگر هم در ادامه به ما اضافه خواهند شد و قصد داریم برای اردو با نفرات کامل حضور داشته باشیم.

سرپرست ذوب‌آهن در مورد برنامه‌های این تیم در فصل هجدهم عنوان داشت: دادن قول قهرمانی کار حرفه‌ای نیست ولی تلاش ما این است نتایج خوبی کسب کنیم و از اعتبار فوتبال ذوب‌آهن دفاع کنیم. ما 4 فصل پیاپی در لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم و انتظارات از ما بالا است و آمادگی کامل داریم تا شروعی پرقدرت در فصل جدید داشته باشیم و برنامه ریزی خوبی در این راه داریم.

حاج‌ رسولیها در مورد خداحافظی رجب‌زاده هم گفت: رجب‌زاده از فصل جدید در کادرفنی حضور دارد و کارش را به عنوان مربی شروع می‌کند و طبیعتاً کاپیتان اول تیم هم از این فصل قاسم حدادیفر خواهد بود. ما قصد داریم یک بازی تدارکاتی در شأن نام رجب‌زاده برای او برگزار کنیم و از خدماتی که در این سال‌ها در لباس ذوب‌آهن داشته تجلیل کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز