خبرگزاری کار ایران

جام جهانی ۲۰۱۸

آقاجانیان: به خاطر یک برد جشن نمی گیریم/ ممکن است مراکش دو بازی بعد خود را ببرد

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۳۰۹

مربی تیم ملی ایران درباره آخرین وضعیت تیم صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از روسیه، مارکار آقاجانیان در آغاز تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی در حضور خبرنگاران اظهار داشت: قبل از هر چیز برد تیم ملی را به مردم خوب کشورمان تبریک می‌گویم. وضعیت تیم ملی بعد از بازی با مراکش خیلی خوب است و بازیکنان تمرینات خوبی را پشت‌سر می‌گذارند. مسئله‌ای که خیلی مهم است بازی با مراکش تمام شده و همه ما باید روی بازی با اسپانیا تمرکز کنیم و بازیکنان هم این موضوع را می‌دانند. دو حریف آینده ما دو مدعی قهرمانی هستند و بنابراین ما با همان تمرکز بالا و همان هدف همیشگی‌مان جلو می‌رویم.

وی افزود: هدف مان از اول صعود به مرحله بعد بوده و الان هم همین هدف را داریم. کار بسیار سختی است اما نهایت تلاش‌مان را خواهیم کرد.

مربی تیم ملی درباره آخرین وضعیت مصدومان تیم ملی یادآور شد:کادرپزشکی تمام شبانه‌روز تلاش می کنند تا مصدومان بتوانند تیم ملی را همراهی کند. تا الان که وضعیت آنها امیدوار کننده بوده و در نهایت روز قبل از بازی می‌شود در مورد مصدومان تیم نظر نهایی را داد. دژاگه، ابراهیمی و جهانبخش غیر از تمرین با تیم به طور اختصاصی تمرین می‌کنند تا شرایط‌شان بهبود پیدا کند.

آقاجانیان درباره بازی اسپانیا و پرتغال نیز خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر به خاطر تساوی اسپانیا و پرتغال صدرنشین جدول هستیم اما هیچ وقت به خاطر یک برد جشن نمی‌گیریم. از این جهت که این جام برای ما 3 قسمت بوده است. قسمت اول بازی با مراکش بود که به آن رسیدیم. قسمت دوم بازی با اسپانیا و کسب نتیجه لازم در این مسابقه است. هدف اصلی‌مان هم صعود از این گروه است که می‌دانیم کار بسیار سختی است. بازیکنان هم با تمام وجود و انگیزه بالا سعی می‌کنند به هدف و رویای‌مان که صعود است برسیم.

وی در واکنش به این سوال که آیا برای بازی با اسپانیا سورپرایزی برای حریف دارند؟ عنوان کرد: سورپرایز که کی‌روش همیشه سعی می‌کند استراتژی خود را پیش ببرد. درست است که ما بازی با مراکش را بردیم اما فراموش نکنید این تیم خیلی قدرتمند است و هنوز هیچ چیز در گروه مرگ تمام نشده است. مراکش هنوز شانس صعود دارد و حتی می‌تواند دو بازی آینده خود را ببرد.

مربی تیم ملی در واکنش به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا ممکن است سرمربی اسپانیا به مانند سرمربی مراکش در دام کی‌روش بیفتد؟ گفت: با تمام احترامی که برای همه مربیان قائلیم باید بگویم که ما برای هر بازی برنامه خاصی داریم. حریف را تجزیه و تحلیل می‌کنیم و مهم این است که بازیکنان در طول 90 دقیقه تمرکز لازم را داشته باشند. همان طور که مقابل مراکش بازی کردند.

در پایان آقاجانیان در مورد درگیری که بین مربیان تیم ملی با مربیان مراکش در اواخر این بازی رخ داد، تصریح کرد: درگیری بود که بین بازیکنان رخ داد و این مسائل در فوتبال طبیعی است.به هر حال آن چیزی که مهم است اتحاد و یکدلی تمام اعضای تیم است. شما ببینید وقتی علی قلی زاده که از لیست 23 نفراه خط خورده اما به آن شکل در کنار زمین خوشحالی بعد از گل می‌کند این همدلی را می‌رساند. همدلی که تیم را تا این مرحله کشانده و مردم مطمئن باشند که همه ما برای رسیدن به هدف‌مان تا آخرین لحظه می‌جنگیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز