خبرگزاری کار ایران

احمدزاده: از حالا مثل یک هوادار برای موفقیت پرسپولیس دعا خواهم کرد

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۳۰۷

پرسپولیس امروز یکشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شد و با اعضای تیم فوتبال پرسپولیس دیدار و گفتگو کرد

به گزارش ایلنا، فرشاد احمدزاده در خصوص حضورش در جمع سرخپوشان گفت: امروز به دیدار مربیان و همبازیانم آمدم تا از همه آنها خداحافظی کنم. به هر حال من سه فصل بسیار خوب در پرسپولیس را سپری کردم و روزهایی در این تیم داشتم که هیچگاه فراموش نخواهم کرد. تا وقتی در پرسپولیس بودم برای موفقیت این تیم همه تلاشم را کردم و از حالا مثل یک هوادار برای موفقیت تیم محبوبم دعا خواهم کرد.

احمدزاده در ادامه تصریح کرد: با پرسپولیس دو مقام قهرمانی متوالی و یک سوپر جام را به دست آوردیم و نتایجی گرفتیم که در سال‌های اخیر بی‌سابقه بود. به همین دلیل هیچگاه این روزها را فراموش نمی‌کنم و هرکجا که باشم به یاد این روزهای خوبم در پرسپولیس خواهم بود.

فرشاد خاطرنشان کرد: امروز همچنین با آقای برانکو صحبت کردم و از او بابت زحماتی که برایم کشیده بود قدردانی کردم. او هم برای من آرزوی موفقیت کرد و با هم خداحافظی کردیم. همچنین با همبازیانم دیدار گرمی داشتم و برای همه آنها در فصل آینده لیگ برتر آرزوی موفقیت کردم. امیدوارم که پرسپولیس بتواند روند خوب خودش را ادامه دهد. از هواداران عزیز و فهیم پرسپولیس می‌خواهم که پشتیبان تیم محبوب خود باشند چرا که پرسپولیس متعلق به آنهاست. من هم امیدوارم که بتوانم نماینده شایسته‌ای برای پرسپولیس و هوادارانش باشم و بتوانم در اروپا با عملکرد خوبی که از خودم ارائه می‌دهم نماینده شایسته‌ای برای پرسپولیس باشم. امیدوارم هواداران هم دعای خیرشان را بدرقه راهم کنند.

فرشاد احمدزاده عنوان کرد: مطمئن باشید هرکجای دنیا که باشم پیگیر بازی‌ها و نتایج پرسپولیس خواهم بود. تا وقتی که به عنوان بازیکن در این تیم بودم همه تلاشم را برای موفق تیم به کار گرفتم و حالا مثل یک هوادار برای موفقیت این تیم دعا می‌کنم و امیدوارم علاوه بر قهرمانی لیگ برتر بتوانیم قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز