خبرگزاری کار ایران

آنچه در سه روز جام بیست و یکم گذشت/ 72 ساعت راضی کننده؛ ایران سردمدار غیر اروپایی های جهان

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۹۴۲

21 گل در سه روز از رقابت های جام جهانی وارد دروازه تیمها شده است.

به گزارش ایلنا، سه روز از مسابقات جام جهانی روسیه گذشت و 8 بازی به انجام رسید. حالا 56 مسابقه دیگر دست نخورده و باقی مانده و به چشم بر هم زدنی آنها هم از راه می رسند و تمام می شوند.تا به اینجا شاهد جام بدی نبوده ایم. هنوز هیچ تساوی بدون گلی رقم نخورده و هیچ بازیکنی هم از زمین اخراج نشده است.

تا به اینجا بهترین برد را تیم ملی روسیه بدست آورده که موفق شد در بازی افتتاحیه با نتیجه 5-0 از سد عربستان سعودی بگذرد. پرگل ترین بازی به جدال دو تیم اسپانیا و پرتغال برمی گردد که با تساوی سه بر سه خاتمه پیدا کرد. همچنین جدال تیمهای اروگوئه-مصر، ایران-مراکش و دانمارک-پرو با داشتن یک گل فعلا کم گل ترین مسابقات را تشکیل داده اند.

در هشت بازی انجام شده 21 بار توپ از خط دروازه ها عبور کرده و میانگین 2/6 گل به ثبت رسیده است. در این میان 4 گل از روی نقطه پنالتی بوده و دو گل به خودی هم زده شده است. کریستاینو رونالدو با زدن 3 گل آقای گل است و دنیس چریشف از روسیه و دیگو کاستا از اسپانیا هم در تعقیب او هستند. همچنین الکساندر گولووین با دو پاس گل، آقای پاس گل فعلی مسابقات نام گرفته است.

به جز آمریکای شمالی در بقیه مناطق حداقل سه تیم به میدان آمده اند که سهم اروپا با 7 تیم نسبت به آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی بیشتر بوده است. نکته جالب توجه نمایش خوب اروپایی ها و نا امید کننده آفریقایی ها بوده است. از 7 تیم اروپایی 4 تیم به برتری رسیده اند و سه تیم تساوی را به ارمغان آورده و هیچ شکستی در کارنامه آ«ها ثبت نشده است.

این در حالی است که سه تیم آمریکای جنوبی به یک برد، یک تساوی و یک شکست رسیده اند؛ سه نماینده آسیا به یک برد و دو باخت دست پیدا کرده اند و آفریقایی هر سه مسابقه خود را باخته اند و گلی را هم به ثمر نرسانده اند.

8 گل در نیمه نخست به ثمر رسیده و 13 گل در چهل و پنج دقیقه دوم به ثمر رسیده است. زودترین و دیرترین گل در گروه دوم به ثمر رسیده است. این گروه بیشترین گل رد و بدل شده را هم مال خود کرده است(7گل). در عین حال گروه های سوم و چهارم مشترکا با 4 گل، کمترین گل زده شده را داشته اند.

تیمهای روسیه، اروگوئه، ایران، دانمارک و کرواسی تنها تیمهایی هستند که تا به الان کلین شیت کرده اند.

در پایان باید گفت ایران تنها تیم غیر اروپایی است که در گروه خود صدرنشین است و همچنین ما و اروگوئه تنها تیمهای غیر اروپایی هستیم که توانسته ایم بازی خود را با برد پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز