خبرگزاری کار ایران

جام جهانی 2018/ جدال پدیده سابق و پدیده احتمالی در ساران

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۹۴۱

صربستان و کاستاریکا برای اولین بار به مصاف هم می روند.

به گزارش ایلنا، روز چهارم رقابت های جام جهانی با دیدار با دو تیم صربستان و کاستاریکا آغاز می شود. رقابتی که از ساعت 16:30 دقیقه و از گروه ششم به انجام می رسد. محل برگزاری این مسابقه ورزشگاه سارانا خواهد بو و قضاوت آنهم به عهده مالانگ دیه هو از سنگال است.

کاستاریکا پنجمین حضور خود در جام جهانی را تجربه می کند. آنها در دو ره موفق به صعود از گروه خود شده اند. سال های 1990 و 2014 این اتفاق رخ داد که در هر دو سال، آنها با دو تیم اروپایی و یک تیم از آمریکای جنوبی هم گروه بودند؛ درست مانند این دوره!

قرمز آبی ها در سه تا از 4 بازی ابتدایی اخیر خود به برتری رسیده اند. ستاره اصلی آنها کیلور ناواس است. دروازه بان تیم رئال مادرید که در سه تا از 4 بازی اخیر کاستاریکا در جام جهانی کلین شیت کرده است.

در سوی مقابل صربستان قرار دارد. تیمی که در طول تاریخ نام های متفاوتی داشته است. آنها با نام یوگوسلاوی دو بار در سال های 1930 و 1962 به مقام چهارم رسیدند و حالا در دوره با نام صربستان شرکت کرده اند و هر دو بازی نخست خود را با یک گل باخته اند.

صربها در این دوره ستاره های زیادی را در تیم خود دارند. ایوانوویچ، کولاروف، ماتیچ، لیائیچ، میلنکوویچ ساویچ، تادیچ، پریجوویچ، میتروویچ، میلیووجویچ و ... مهمترین ستاره های تیم کراستائیچ به شمار می روند. آنها در 12 بازی از 13 بازی اخیر خود شکست نخورده اند. در سوی مقابل رامیرز که خود در تیم 90 بازی می کرد به دنبال این است تا کاستاریکا را به مرحله بعدی برساند.

این دو تیم برای اولین بار به دیدار هم می روند. این اولین حضور یک نماینده آمریکای شمالی در این دوره خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز