خبرگزاری کار ایران

هت‌تریک کاپیتان در روز نخست

رونالدو همه رکوردها را جا به جا کرد

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۷۷۱

در جریان بازی اسپانیا برابر پرتغال، رونالدو زننده هر سه گل تیمش بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کریستیانو رونالدو با سه گلی که شب گذشته به ثمر رساند، باز هم چندین رکورد را جا به جا کرد. او همان دقایق ابتدایی اولین گلش به اسپانیا را زد تا طلسم گل نزدن های او برابر لاروخا بشکند. این درحالی است که هر کدام از گل گل ها، به نوعی یک رکورد شکنی به حساب می آمد. گل اول، اولین پنالتی این جام بود و گل دوم اولین اشتباهی از دخه‌آ در یک سال اخیر که منجر به گل خوردن او شد. رونالدو در صحنه گل سوم توانست از روی ضربه کاشته کار را به تساوی بکشاند تا پس از 45 باز تلاش، بالاخره ضربه کاشته او در جام جهانی گل شود.

ستاره پرتغالی 94% پاس‌هایش صحیح بودند و تنها 4 خطا در طول بازی مرتکب شد. او با این سه گل علاوه بر رسیدن به آمار رویایی پوشکاش، حالا در مجموع 26 بازی ملی و باشگاهی خود 33 گل به ثمر رسانده است؛ یعنی هر 67 دقیقه یک گل!

علاوه بر آن، پرتغالی که از سال 2008 همواره در بازی اول خود شکست می خورد، این بار توانست با یک تساوی ارزشمند برابر اسپانیا، دست خالی از میدان نرود. جالب‌ترین نکته این جاست که 51مین هت‌تریک دوره حرفه ای رونالدو، با 51مین هت‌تریک تاریخ جام جهانی مقارن شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز