خبرگزاری کار ایران

جام جهانی 2018 روسیه/ استارت خروس ها برای قهرمانی با کانگروها

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۷۵۲

تیم ملی فرانسه باید در اولین گام به دیدار استرالیا برود.

به گزارش ایلنا، تیمهای ملی فوتبال فرانسه و استرالیا در چارچوب هفته اول گروه C رقابت های جام جهانی از ساعت 14:30 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه کازان آره نا به مصاف هم می روند.

فرانسه در جام های جهانی تا به حال یک قهرمانی در سال 1998 داشته و همچنین رده های دوم، سوم و چهارم را هم در طول این مسابقات به خود اختصاص داده است. آنها 4 سال قبل هم با دیدیه دشام تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفتند اما به تیم قهرمان یعنی آلمان با یک گل باختند و حذف شدند. خروس ها دو سال پیش هم در یورو 2016، در بازی پایانی با یک گل به پرتغال باختند و نایب قهرمان شدند.

این تیم از سال 2002، یک در میان در مرحله گروهی حذف شده و حالا نوبت آن است تا بار دیگر این کابوس تکرار شود. خروس ها در 12 بازی اخیر خود در مرحله گروهی تنها سه بار به برتری رسیده است که دو بار آن در دور قبلی بود.

در سوی مقابل استرالیایی قرار دارد که برای پنجمین بار به این رقابت ها صعود می کند. آنها برای اولین بار در سال 1974 به این رقابت ها صعود کردند اما در 4 دوره اخیر پای ثابت این بازی ها بوده اند. کانگروها بهتررین عملکردشان به سال 2006 برمی گردد که با گاس هیدینگ تا دور دوم پیش رفتند اما به ایتالیای قهرمان باختند. استرالیا دو بار مقابل ژاپن و صربستان تنها به برتری رسیده اند و در 11بازی دیگرشان در جام جهانی بردی نداشته اند.

حالا دیدیه دشام به دنبال این است تا در کنار زاگالو و بکن باوئر سومین کسی باشد که جام جهانی را هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان سرمربی بالای سر می برد. آنها باید تیم آماده برت فان مارویک را در نخستین کام ببرند. کانگروها در بازی های دوستانه نمایش خوبی داشته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز