خبرگزاری کار ایران

چشمی: برای بازی با اسپانیا امیدواریم / بازی همانطور که می‎‌‌خواستیم پیش رفت

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۷۱۱

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان امیدوار است برابر اسپانیا هم ایران دست پر زمین مسابقه را ترک کند.

به گزارش ایلنا، روزبه چشمی پس از برتری ایران برابر مراکش به خبرنگاران گفت: خداراشکر فکر می‌کنم این مزد تلاش بازیکنان، مربیان و کادرفنی بود که گل دقیقه 90 را داد و می‌توانستیم زودتر به گل برسیم.

او ادامه داد: حساب شده بازی کردیم و برای تک تک دقایقی بازی برنامه داشتیم. بازی همانطور که می‌خواستیم پیش رفت و گل دقیقه پایانی هم داشتیم که سه امیتاز را گرفتیم.

چشمی درباره فشار حریف در دقایق پایانی بازی گفت: همان ده دقیقه یک ربع اول زیر فشار حریف بودیم و پس از آن فکر می‌کنیم توپ و میدان دست ما بود تا حمله کنیم. خداراشکر که امتیاز گرفتیم.

چشمی درباره برنامه بازی بعدی با وجود مصدومیت ابراهیمی اظهار داشت: آن را کادرفنی تعیین می‌کند اما از فردا برای بازی بعدی آماده می‌شویم و برای مردم ایران افتخار آفرینی می‌کنیم. مهم ترین بازی ما شروع بود و خداراشکر که سه امتیاز را گرفتیم امیدواریم یک نتیجه خوب هم برابر اسپانیا بگیریم و خیلی‌ها هم فکر می‌کردند در بازی اول نمی‌توانیم نتیجه بگیریم اما اینگونه نشد و برای بازی دوم امیدوار هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز