خبرگزاری کار ایران

جام جهانی 2018 روسیه/ سوچی پذیرای حساس ترین بازی هفته اول

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۵۷۵

اسپانیا و پرتغال باید در هفته اول مرحله گروهی به مصاف هم بروند.

به گزارش ایلنا، تیمهای ملی اسپانیا و پرتغال در چارچوب هفته اول مرحله گروهی رقابت های گروه B از ساعت 22:30 دقیقه در ورزشگاه فیشت المپیک شهر سوچی به دیدار هم می روند.

این دو تیم تا به حال در جام جهانی یک بار به مصاف هم رفته اند که در جام جهانی 2010 اسپانیا با تک گل داوید ویا موفق شد در مرحله یک هشتم به برتری برسد و تیم کی روش را از پیش رو بردارد. لاروخا در پایان به مقام قهرمانی در این دوره رسید.

اسپانیا پانزدهمین حضور خو را تجربه می کند و حالا یازدهمین دوره پیاپی حضور آنها به حساب می آید. در سوی مقابل پرتغال بعد از اینکه در 15 دوره نخست، تنها دو بار شرکت کرد؛ در 5 دوره پایانی حضور داشته است.

اردوی لاروخا تحت الشعاع اخراج ناباورانه لوپتگی است. آنها بعد از 20 بازی بدون شکست حالا باید با فرناندو هیرو به مصاف پرتغال بروند. پرتغالی که بعد از قهرمانی در یورو 2016 به دنبال این است تا با قهرمانی در جام جهانی 2018، تبدیل به چهارمین تیمی شوند که پس از آلمان غربی در سال های 1972 و 1974، فرانسه در 1998 و 2000 و اسپانیا در سال های 2008 و 2010 دو قهرمانی متوالی را در یورو و جام جهانی به دست بیاورند.

در حالی که اسپانیا ستاره های زیادی را در ترکیب خود دارد و نمیتوان یکی  از بین آنها را به عنوان ستاره اصلی معرفی کند پرتغال به شماره 7 جادویی خود، رونالدو وابسته است. کسی که با 15 گل و سه پاس گل تیمش را یک تنه به جام جهانی برساند. البته که این بازیکن هنوز موفق نشده دروازه اسپانیا را تقابل های رو در رو باز کند.

چهار تقابل این دو تیم در جام جهانی و یورو، تنها 4 گل داشته و حالا باید دید این بارهم بازی کم گلی می بینیم یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز