خبرگزاری کار ایران

حامد شیری: هر سه استان شمالی به نساجی و بازیکنانش افتخار می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۴۰۵

مدافع نساجی موفق شد جام قهرمانی جام حذفی را بالای سر ببرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حامد شیری پس از قهرمانی نساجی در مورد اینکه این تیم چقدر باور قلبی داشته می‌تواند به این مهم دست پیدا کند، اظهار داشت: روزهای خوب ما از زمانی شروع شد که فصل گذشته نتایج بدی گرفتیم و شرایط‌مان سخت بود هیچکدام امیدوار نبودیم حتی در لیگ بمانیم ولی خدا را شکر با تصمیماتی که باشگاه گرفت و حضور الهامی و کادر فنی‌اش و بازیکنانی که از 13 بازی آخر فصل گذشته به ما  اضافه شدند کمک کردند، مالک باشگاه کمک کرد و همه دست به دست هم دادیم تا بتوانیم تاریخ نو و جدیدی را رقم بزنیم.

وی افزود: بهترین اتفاق برای‌مان زمانی شروع که شروع به امتیاز گرفتن و ایجاد حس برای ماندن در لیگ کردیم. بازی با ذوب‌آهن این اتفاق افتاد و تیم در فصل گذشته ماند دوباره در فصل جدید با بازیکنانی که اضافه شدند استارت زدیم تمام تلاش‌مان این بود که در لیگ نتایج خوبی بگیریم ولی با  توجه به شرایط میزبانی و نداشتن زمین تمرین و بازی مناسب در شمال، دست به دست هم داد تا در لیگ نتوانیم آنطور که دوست داریم نتایجی که حق‌مان است را بگیریم.

بازیکن نساجی تصریح کرد: ولی استارت این قهرمانی را از بازی با آرمان‌گهر سیرجان زدیم در این قهرمانی خیلی‌ها نقش داشتند. از مالک باشگاه تا مربیان، کادر پشتیبانی، بازیکنان خوب و حتی تیر دروازه‌ای که در ورزشگاه آزادی یا امام علی سیرجان وجود داشت البته شاید کمی طنز باشد. اما به نوعی به ما کمک کرد گل‌هایی که بازی اول نجفی زد، گل‌هایی که در بازی با گل‌گهر زده شد. شکل تیمی و دفاعی که در بازی با استقلال شکل گرفت. بازی با مس کرمان حس همدلی و یکپارچگی که در تیم وجود داشت و این حس خوبی که برای قهرمان شدن بود.

وی افزود: امروز خودم به شخصه خدا را در زمین دیدم. مقداری واقعاً خوش‌شانس بودیم آلومینیوم در نیمه اول ما را تحت فشار قرار داد ولی با تمام تلاش‌مان توانستیم این نتیجه را به دست بیاوریم. در کنار همه ا ین اتفاقات خوب، حس خوب و انرژی مثبتی بود که هواداران از قائمشهر و سراسر استان مازندران در فضای مجازی یا زمانی که ما را می‌دیدند از دور و نزدیک برای ما ارسال می‌کردند خیلی خوشحالیم که الان کل استان مازندران نه فقط شهر قائمشهر و سه استان شمالی کشور به این تیم و بازیکنان افتخار می‌کنند. همه ما که در این تیم هستیم حس رو داریم که الان جزئی از تاریخ باشگاه بزرگ نساجی هستیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز