خبرگزاری کار ایران

اولویتم حضور دوباره در استقلال است

جپاروف: مراکش حریف سرسختی برای ایران خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۴۰۲

هافبک ازبکستانی که فصل موفقی را همراه با استقلال سپری کرده بود اعلام کرد اولویتش حضور دوباره در جمع آبی‌هاست

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سرور جپاروف هافبک ازبکستانی استقلال همانند سایر بازیکنان دوست دارد مسابقات جام جهانی هر چه زودتر آغاز شود. او که فصل موفقی را همراه با استقلال سپری کرده بود اعلام کرد اولویتش حضور دوباره در جمع آبی‌هاست و قرار است که در اولین فرصت برای مذاکره به ایران بیاید.

 

این روزها در تعطیلات به سر می‌برید.

بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل فوتبالی دشوار که البته آخر آن برای‌مان خوش بود، نیاز به یک استراحت کامل داشتیم. این روزها همراه با خانواده در تعطیلات به سر می‌برم و بی‌صبرانه هم دوست دارم مسابقات جام‌جهانی شروع شود چون علاقه فراوانی به جام‌جهانی دارم.

 

فکر می‌کنی کدام تیم‌ها امسال مدعی باشند؟

پیش‌بینی می‌کنم آلمان، آرژانتین، فرانسه و همین اسپانیا که در گروه ایران قرار دارد تیم‌های خوبی هستند و برنامه‌ریزی خوبی هم برای حضوری پرقدرت برای این مسابقات انجام داده‌اند.

 

در مورد اسپانیا صحبت کردی. فکر می‌کنی ایران بتواند در این مسابقات نتایج خوبی کسب کند؟

ایران از بازیکنان بسیار خوبی برخوردار است و همه آنها می‌توانند در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشند. به نظر من همه چیز به بازی اول ایران بستگی دارد و اگر بتواند در آن بازی عملکرد خوبی داشته باشد می‌تواند به صعود امیدوار باشد. البته همین مراکش هم تیم بسیار خوبی است. من دو بازی آنها را در مرحله مقدماتی تماشا کرده‌ام؛ آنها می‌توانند حریف سرسختی برای ایران باشند. در کل تیم‌هایی که در جام‌ جهانی حضور پیدا می‌کنند همگی با برنامه‌ریزی پا به این مسابقات می‌گذارند و فکر می‌کنم مسابقات امسال در سطح خوبی برگزار شود.

 

در گروه ایران، پرتغال و اسپانیا هم قرار دارند.

اسپانیا امسال مدعی است و من فکر می‌کنم اگر بدشانسی نیاورد می‌تواند بعد از مدت‌ها دوباره چشم‌ها را به خود خیره کند اما پرتغال همانند مراکش است و ایران فرصت خوبی برای کسب نتیجه دارد.

 

جای ازبکستان در این مسابقات خالی نیست؟

خب من اهل ازبکستان هستم و دوست داشتم این تیم هم در جام جهانی حضور داشته باشد. مطمئنا بالاخره یک بار این اتفاق خواهد افتاد. البته ازبکستان اگر در بازی‌های رفت دور مقدماتی امتیازات را جمع‌آوری می‌کرد می‌توانست همراه ایران به جام جهانی صعود کند.

 

برنامه‌ات برای استقلال چیست؟

قرارداد من با این تیم به پایان رسیده است. از چند تیم پیشنهاداتی دارم و در حال مطالعه هستم. البته اولویت اول من حضور دوباره در استقلال است چون در این تیم راحت هستم و فصل خوبی را هم در آنجا سپری کردم. در اوایل تیر ماه به ایران سفر خواهم کرد تا مذاکراتی را با مسوولان استقلال داشته باشم.

 

از عملکرد خودت در فصل گذشته راضی بودی؟

من تلاش کردم به استقلال کمک کنم تا نتایج خوبی را کسب کند. نمی‌دانم چقدر این امر موفق بوده‌ام اما از خودم راضی هستم چون بعد از مدت‌ها شرایط خوبی داشته‌ام.

 

کار کردن با شفر چطور بود؟

شفر مربی بسیار خوبی است. او توانست استقلال را از لحاظ روحی و روانی بهتر کند و همان‌طور هم که دیدید توانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم. رتبه سوم لیگ ایران، حضور در جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا و همچنین قهرمانی جام حذفی اتفاقات کمی نبود که همه آنها در کنار حضور شفر و یکدلی بازیکنان و تلاش آنها برای موفقیت به وجود آمد.

 

از دوستت تیام خبر داری؟

او هم در حال استراحت کردن است. چند بار با هم تصویری صحبت کردیم. فکر می‌کنم او هم در حال بررسی شرایطش است اما امیدوارم تصمیمی بگیرد که باز هم در استقلال بماند چون در نیم فصل گذشته توانست از نظر فوتبالی خیلی به ما کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز