خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی: می خواهیم قدرتمان را به دنیا نشان بدهیم / مورینیو نظر خودش را گفته است

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۹۱۷

بازیکن استقلالی تیم ملی می گوید در روسیه به دنبال تاریخ سازی هستیم.

به گزارش ایلنا، امید ابراهیمی در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: اول باید بگویم از اینکه شانس حضور در جام جهانی را داشتم خوشحالم هستم.

او ادامه داد: من از روز اول که به اردوی تیم ملی آمدم مصدومیتم به طور کامل برطرف شده بود و مشکلی نداشتم. همه بچه ها انگیره زیادی دارند و می خواهیم بهترین بازی را در جام جهانی انجام بدهیم.

هافبک دفاعی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان تیم ملی برابر اسپانیا و پرتغال فکر می کنند یا به نتیجه مساوی هم راضی هستند هم گفت: ما اول با مراکش بازی داریم و تمام تمرکزمان روی این بازی است که نتیجه لازم را بگیریم. بعد از مراکش به پرتغال و اسپانیا فکر خواهیم کرد. خوبی فوتبال این است که ورزش غیر قابل پیش بینی است و ما هم تمام تلاش مان را می کنیم که بهترین نتایج را بگیریم و در روسیه هستیم تا تاریخ سازی کنیم.

 

امید ابراهیمی در باره هدف تیم ملی در جام جهانی می گوید: مردم دوست دارند ما هم خوب بازی کنیم و هم خوب نتیجه بگیریم. ما هم دوست داریم بهترین بازی ها را انجام بدهیم و با حمایتی که هواداران انجام می دهند سعی می کنیم نتایجی در خور نام ایران انجام بدهیم.

هافبک تیم ملی در مورد اینکه گفته می شود اگر ایران برابر مراکش نتیجه خوبی نگیرد، کارش در جام جهانی تمام می شود هم گفت: ما همیشه سعی می کنیم بهترین نتیجه را بگیریم و بازی به بازی پیش برویم، مطمئن باشید ما تا روز آخر با نتیجه مثبت جلو می رویم.

او در مورد اینکه مورینیو گفته ایران شانسی برای صعود ندارد هم گفت: آقای مورینیو نظر خودشان را گفته اند ولی ما می خواهیم غیر ممکن را ممکن کنیم. بچه ها پتانسیل بالایی دارند و می خواهیم قدرتمان را به دنیا نشان بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز