خبرگزاری کار ایران

6 روز تا جام جهانی 2018 روسیه/ جمعه نابرابر از راه رسید؛ آخرین آزمون ملی پوشان پیش از مراکش

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۸۸۲

دیدارهای تدارکاتی در آستانه جام جهانی همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، تنها 6 روز تا آغاز جام جهانی 2018 روسیه باقی مانده است و تیمهای حاضر در ایبن مسابقات با شور و حرارت زیادی آخرین حربه های خود را برای آمادگی بیشتر انجام می دهند و بازی های دوستانه ای را به انجام می رسانند.

امروز و امشب هم جدال های جذابی به انجام می رسد. تیم ملی فوتبال کشورمان امشب از ساعت 19:30 دقیقه به وقت تهران به مصاف لیتوانی می رود. این دیدار پشت دربهای بسته به انجام می رسد.

تیم ملی فوتبال کرواسی از ساعت 20:30 دقیقه باید به مصاف سنگال برود. کروات ها با این بازی خود را برای جدال با نیجریه در روز اول مسابقات گروه چهارم مهیا می کنند و سنگال هم احتمالا دیداری شبیه به بازی مقابل لهستان را به انجام می رساند.

تیم ملی فوتبال سوئیس از ساعت 21:30 رو در روی سامورایی ها یعنی ژاپن قرار می گیرد. سوئیس در گروه پنجم با برزیل، کاستاریکا و صربستان هم گروه است و ژاپن هم در گروه هشتم با لهستان، کلمبیا و سنگال.

تیم ملی فوتبال عربستان هم در ادامه بازی های دوستانه باکیفیت خود این بار باید به مصاف قهرمان دوره قبل یعنی آلمان برود. این دیدار از ساعت 22 آغاز می شود. آلمان در بازی دوستانه قبلی خود با نتیجه 2-1 به اتریش باخت و عربستان هم با همین نتیجه مغلوب ایتالیا شد.

در نهایت از ساعت 23:15 دقیقه نیز تیمهای لهستان و شیلی رو در روی هم قرار خواهند گرفت. شیلی یکی از بزرگترین جامانده های جام بیست و یکم است اما لهستان باید در گروه هشتم با کلمبیا، ژاپن و سنگال مصاف دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز