خبرگزاری کار ایران

ادامه حمایت ها از استرلینگ

دی بروین: انتقاد از پشت کی بورد بی معناست!

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۷۹۳

کوین دی بروین، دیگر کسی بود که پس از انتقادات بخشی از رسانه های انگلیس علیه رحیم استرلینگ، موضع خود را علیه کسانی که «از پشت کیبورد» به او نقد وارد می کنند، اعلام کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از آ اس، پس از یک هفته انتقاد علیه رحیم استرلینگ، هم تیمی او کوین دی بروین به منتقدین او واکنش نشان داد. استرلینگ پس از انعکاس عکس تتوی پایش – که به شکل یک اسلحه بود- بر روی جلد یکی از روزنامه ها، مدتی درکانون توجهات و حواشی بود. او هم چنین به دلیل پرواز دیرهنگامش از جاماییکا به اردوی تیم ملی، بار دیگر مورد انتقاد قرار گرفت اما دی بروین اعتقاد دارد که رسانه ها باید به جای این مسائل، روی استعداد و توانایی استرلینگ در مستطیل تمرکز کنند.

دست از سر استرلینگ بردارید!

ملی پوش بلژیک گفت: او یک بازیکن خارق العاده است. نمی دانم چرا مردم در انگلیس همواره می خواهند او را نقد کنند؟ او پسر خوبی است. چرا مردم درباره مسائلی که راجع به آن اطلاع ندارند صحبت می کنند؟ صحبت کردن از پشت کیبورد کار راحتی است. اگر مردم این حرف ها را درباره من هم می زدند، اهمیتی نمی دادم. هیچ وقت ندیده ایم رحیم کار احمقانه ای بکند. اگر او مواد مخدر مصرف کرده بود یا کار احمقانه ای انجام می داد آن موقع می گفتم مشکلی هست، اما این روزها بر روی هرچیز موشکافی می شود.

هافبک بلژیکی منچسترسیتی درباره بازی های ملیشان گفت: مرحله مقدماتی واقعا آسان بود و ما گروه راحتی داشتیم. بازی برابر تیم های مثل جبل الطارق که بازیکن حرفه ای نداشتند، باعث شد تا با تفاضل گل بالایی صعود کنیم.

انگلیس را می شناسیم

بازی آخر آن ها در مرحله گروهی برابر انگلستان است؛ تیمی که بسیار از ستاره های بلژیک به بهانه بازی در لیگ جزیره، با بازیکنانش آشنا هستند. دی بروین در این باره گفت: همه بازیکنان ما انگلیس را می شناسند و مدل آن هارا می فهمند. آن ها تیم جوان و بااستعدادی دارند و هم سطح ما هستند. ما از پاناما و تونس شناخت کمتری داریم و پس از بازی دوستانه مان به مصاف آن ها می رویم. بعضی اوقات تفاوتی ندارد که در گروهت اول بشوی یا دوم. ما در یورو 2016 دوم شدیم که قرعه آسان تری بود، چرا که با مجارستان بازی کردیم و اگر اول می شدیم مجبور بودیم به مصاف اسپانیا برویم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز