خبرگزاری کار ایران

جهانبخش: بازی با مراکش خیلی خیلی برایمان مهم است

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۶۰۴

بازیکن تیم ملی ایران می گوید بازی با مراکش مهمترین بازی ما در جام جهانی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، علیرضا جهانبخش در حاشیه تمرین امروز تیم ملی راجع به لغو دیدارهای تدارکاتی ایران گفت: ببینید بحث بهانه نیست؛ روبه‌رو شدن با تیم‌های بزرگ دنیا می‌تواند برای بازیکنان مثمر ثمر و محک جدی باشد؛ حریفان ما بازیکنان بین‌المللی خوب و بازی‌های تدارکاتی مناسبی داشتند ولی متاسفانه برای ما این اتفاق نیافتاد و دیدار با یونان لغو شد.

او ادامه داد: اردوی خیلی خوبی در ترکیه پشت سر گذاشتیم و سعی کردیم روی نقاط ضعف و قوت‌مان کار کنیم، شرایطمان را بسنجیم و مناسب کنیم تا به لطف خدا شروع خوبی در جام جهانی داشته باشیم.

ستاره تیم ملی ایران راجع به حضورشان در روسیه عنوان کرد: 10 روز در روسیه و آب و هوای این کشور خواهیم بود و با جو آن آشنا می شویم؛ قطعا اگر بازی‌های تدارکاتی برگزار می‌شد، می‌توانست برای تیم ملی مثمر ثمر باشد اما برگزار نشدن آن نیز موجب نمی‌شود دست از تلاش برداریم و انرژی نگذاریم.

جهانبخش راجع به اهمیت بازی اول ایران در جام جهانی گفت: در چنین مسابقاتی بازی اول خیلی خیلی مهم است؛ این بار قرعه به نام ما و مراکش خورده تا برابر هم دیدار داشته باشیم؛ مطمئنا هر دو تیم می‌دانند که بازی اول می‌تواند روی روند دو تیم تاثیر گذار باشد و اگر در این تورنمنت هر تیمی بازی اول را خوب شروع کند، در ادامه راه شرایط مناسب‌تری خواهد داشت که به همین دلیل با تمام قوا به میدان خواهیم رفت تا ان‌شاالله نتیجه خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز