خبرگزاری کار ایران

در فاصله ۱۱ روز تا جام جهانی

حریف دست نیافتنی تیم ملی شبیه سازی می‌کند؛ کولاک سعودی‌ها ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۸۵۸

تیم ملی اسپانیا در دیداری دوستانه به مصاف سوئیس می‌رود.

به گزارش ایلنا، در فاصله 11 روز تا آغاز رقابت های جام جهانی 2018 روسیه بازی های دوستانه با شور و حرارت خاصی پیگیری می شود و تیمها برای رسیدن به آمادگی بیشتر مقابل رقبای دوستانه خود به میدان می روند.

در همین چارچوب امروز و امشب نیز دیدارهایی به انجام می رسد.  در حساس ترین مسابقه تیم ملی برزیل از ساعت 18:30 دقیقه رو در روی تیم ملی کرواسی قرار می گیرد. سلسائو در گروه پنجم با تیمهای سوئیس، کاستاریکا و صربستان هم گروه است و دیدار برابر تیم دالیچ به نوعی شبیه سازی جدال با سوئیس و حتی جدال با صربستان است. در سوی مقابل کروات ها نیز به مصاف تیمی می روند که شبیه به حریفشان در جام جهانی یعنی آرژانتین بازی می کند.

تیم ملی کاستاریکا نیز از ساعت 21:30 دقیقه به مصاف ایرلند شمالی می رود. عربستان نیز یک ساعت پس از این مسابقه به مصاف پرو خواهد رفت. شاگردان پیتزی بعد از باخت به ایتالیا حالا به مصاف تیمی شبیه به اروگوئه می روند. پرو نیز که در گروه سوم قرار دارد به این بهانه مقابل سعودی‌ها قرار می گیرد که آنها هم قاره ای حریفشان در جام جهانی یعنی استرالیا به شمار می روند.

در نهایت آخرین بازی یکشنبه شب بین دو تیم اسپانیا و سوئیس است. حریف تیم ملی ایران در گروه دوم، مقابل تیمی قرار می گیرد که در دور مقدماتی جام جهانی با پرتغال در یک گروه قرار داشت و در هفته آخر صدر جدول را از دست داد. سوئیس هم در جام جهانی حضور دارد. آنها به نوعی می‌خواهند از جدال برابر اسپانیا درس بگیرند و آماده دیدار با برزیل شوند. این مسابقه از ساعت 23:30 دقیقه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز