خبرگزاری کار ایران

آشنایی با حریف ایران در هفته دوم لیگ ملت های والیبال

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۷۶۴

تیم ملی والیبال ایران برابر تیمی قرار می گیرد که بیش از سایر تیم های غیر آسیایی برابر آن قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، شاگردان کولاکوویچ اولین دیدار خود در هفته دوم لیگ ملت های والیبال را با یک برد روحیه بخش برابر آرژانتین میزبان کسب کردند تا با روحیه ای مضاعف برای دیدار دوم خود برابر ایتالیا آماده شوند.

ایتالیا هفته دوم مسابقات را با شکستی غیر منتظره برابر کانادا آغاز کرد و بامداد شنبه با نتیجه سه بر یک برابر شاگردان آنتیگا شکست خورد تا اولین شکست این فصل خود را متحمل شود.

ایتالیا با هدایت جیانلورزنو بلنجینی شروع موفقی در هفته اول داشت و توانست هر سه بازی خود را با پیروزی به پایان برساند. ایتالیایی ها در هفته اول مسابقات آلمان، برزیل مدعی و صربستان را شکست دادند تا نایب قهرمان المپیک ریو 2016 چهره یک تیم مدعی را به نمایش بگذارند.

ایوان زایتسف سرشناس همچنان کلیدی ترین مهره تیم نراتزوری محسوب می شود و توانسته در 4 مسابقه ابتدایی، 86 امتیاز برای ایتالیایی ها کسب کند تا امتیاز آورترین بازیکن لیگ ملت های والیبال تا پایان دیدارهای روز اول هفته دوم باشد. سیمونه جیانلی دیگر ستاره تیم والیبال ایتالیا در کنار محمد موسوی سرعتی زن تیم ایران در رده مشترک پنجمین مدافعان مسابقات قرار دارند.

دیگر ستاره تیم والیبال آرژانتین اوسمانی جوآنتورنا است که در دیدارهای لیگ ملت ها در رده دوم بهترین دریافت کننده ها قرار دارد.

تیم ملی ایران بعد از تیم های آسیایی بیشترین تقابل را با تیم ملی ایتالیا داشته که 18 مرتبه برابر این تیم قرار گرفته و 6 پیروزی و 12 شکست کسب کرده است. آخرین مصاف دو تیم سال گذشته اما با پیروزی ایران با نتیجه سه بر دو همراه بود.

دیدار دو تیم ایران و ایتالیا از ساعت 1:40 بامداد یکشنبه در شهر سن خوان آرژانتین برگزار خواهد شد و تیم ایران در صورت کسب پیروزی در این بازی می تواند صعود چشمگیری در جدول رده بندی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز