خبرگزاری کار ایران

از مذاکره باشگاه با مظلومی و ویسی ناراحت نشدم

فکری:تکلیفم با نفت امروز مشخص می شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۳۸۲

محمود فکری سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان اولویتش حضور دوباره در این تیم است.

به گزارش ایلنا ، محمود فکری سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان اولویتش حضور دوباره در این تیم است. او که فصل گذشته این تیم خوزستانی را به لیگ برتر آورد، از آخرین تصمیمات خودش برای مربیگری در این تیم و همچنین شرایط تیم‌ملی در جام‌جهانی صحبت‌های زیر را انجام داد.

از آخرین شرایط مربیگری‌تان در نفت مسجدسلیمان صحبت کنید.

قرار است همه چیز امروز مشخص شود. ما مذاکرات‌مان را با این تیم انجام دادیم و قرار است هیات مدیره امروز تشکیل جلسه دهد و تکلیف مدیرعامل را مشخص کند. یا آقای بابادی در سمت مدیرعاملی ابقا می‌شود و یا اینکه مدیرعامل جدید انتخاب می‌شود. همه چیز بستگی به جلسه امروز هیات مدیره دارد.

خودتان دوست دارید در مسجدسلیمان بمانید؟

خیلی تلاش کردم و این تیم را به لیگ برتر آوردم. البته باید از زحمات بچه‌ها هم تشکر کنیم که باعث شدند تا این اتفاق بیفتد. اولویتم حضور در این تیم است و امیدوارم شرایطی فراهم شود تا دوباره در این مجموعه همکاری کنیم. از چند تیم هم پیشنهاداتی رسیده اما فعلا باید ببینم تکلیفم با این تیم به کجا می‌رسد.

باشگاه با عبدا... ویسی و پرویز مظلومی هم مذاکراتی را انجام داده است. از این موضوع ناراحت نشدید؟

از این موضوع ناراحت نشدم. باشگاه کاملا کار حرفه‌ای را انجام داد. آنهایی که باید قدر ما را بدانند، می‌دانند. شاید باشگاه می‌خواهد با این کار زمان از دست ندهد که کاملا درست و حرفه‌ای است.

قرعه‌کشی لیگ هم انجام شد. چه نظری در این باره دارید؟

فرقی نمی‌کند که ابتدا با کدام تیم بازی کنیم. در کل باید با هر 15 تیم مسابقه بدهیم. بازی در لیگ یک سخت بود حالا در لیگ برتر سخت‌تر.

به عنوان یک مدافع سابق، عملکرد خط دفاع را در بازی‌های دوستانه تیم‌ملی چطور دیدید؟

تیم‌ملی ایران در فاز دفاعی همیشه عملکرد خوبی داشته و مطمئن هستم در جام‌جهانی همچون دوره قبلی نظم خوبی در آن منطقه از زمین وجود خواهد داشت.

خیلی‌ها به عملکرد چشمی ایراد می‌گیرند. نظر شما چیست؟

چشمی بازیکن باهوشی است اما بگذارید کی‌روش کارش را انجام بدهد. او این بازیکن را انتخاب کرده و از انتخاب‌هایش اهدافی دارد. پیش‌بینی می‌کنم تیم‌ملی در جام‌جهانی موفق باشد.

بازی‌های تدارکاتی تیم‌ملی هم در حال لغو شدن است.

به هر حال انجام بازی‌های تدارکاتی به مربیان کمک می‌کند که نقاط ضعف و قوت‌شان را شناسایی کنند. امیدوارم تا قبل از جام‌جهانی تیم‌ملی بازی‌های دوستانه زیادی را انجام دهد تا به کی‌روش در پیدا کردن نقاط ضعف و قوت کمک

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز