خبرگزاری کار ایران

از قرارداد ۸۰۰ هزار پوندی تا درآمد یک میلیاردی

رونمایی رییس فدراسیون از درآمد بازیکن ملی‌پوش ناراضی

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۳۰۵

اعتراضات بازیکن ملی‌پوش نسبت به پرداختی‌ها با واکنش فدراسیون مواجه شده تا نشان دهد آنچنان هم اوضاع برخلاف میل ستاره اسنوکر ایران نبوده است.

به گزارش ایلنا، حسین وفایی که یکی از شاخص‌ترین چهره‌های اسنوکر ایران است، از حمایت نشدن توسط حامیان مالی داخلی گلایه دارد که این گلایه واکنش جالب رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد را در پی دارد.

هاشم اسکندری در توضیح شرایط وفایی نکته‌ای را می‌گوید که قابل تامل است. او درباره بعضی درآمدهای وفایی حرف‌هایی را می‌گوید که حالا باید دید در روزهای آینده این اسنوکر‌باز مطرح ایران چه واکنشی درباره‌شان نشان می‌دهد.

اسکندری می‌گوید: «در بعضی از رشته‌ها، یک فدراسیون جهانی حرفه‌ای و یک فدراسیون جهانی آماتور وجود دارد که در رشته اسنوکر فدراسیون ایران عضو فدراسیون جهانی آماتورها است. در درجه اول باید تاکید کنم که اصلا مجوز هزینه کردن در بخش حرفه‌ای‌ها را نداریم. در وهله دوم هم باید اشاره کنم که اسنوکر‌بازان حرفه‌ای درآمد بسیار خوبی دارند. حسین وفایی با یک حامی مالی قرارداد ۸۰۰ هزار پوندی داشت که تقریبا معادل هفت میلیارد تومان می‌شود و زمانی که چنین ‌اسپانسرهایی هستند به حمایت مالی از طرف ‌اسپانسرهای داخلی نیاز نیست.»

او به بقیه درآمدهای وفایی نیز اشاره دارد: «در مسابقاتی که وفایی در این سال‌ها شرکت کرده مبلغی در حدود یک میلیارد تومان جایزه گرفته است و وفایی همان گونه که در بخش آماتورها در جهان درخشید باید در بخش حرفه‌ای‌ها نیز با تلاش فراوان به درجات بالا برسد. در سطح حرفه‌ای‌ها در هر فصل ۵۰۰ هزار پوند جایزه به اسنوکر‌بازان تعلق می‌گیرد و اگر وفایی در طول سال بتواند در چند مسابقه برنده شود مبالغ خوبی را جایزه خواهد گرفت.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز