خبرگزاری کار ایران

واکنش آلابا به شایعه حضور در رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۲۹۲

داوید آلابا، مدافع اتریشی تیم فوتبال بایرن مونیخ در آستانه مصاف دوستانه تیم ملی کشورش برابر روسیه، شایعاتی که درباره پیوستن وی به رئال مادرید وجود دارد را کم اهمیت دانست.

به گزارش ایلنا، بازیکن 25 ساله باواریایی‌ها در جمع خبرنگاران گفت: «من هنوز در بایرن مونیخ کارهایی دارم که باید انجام دهم. در حال حاضر هیچ چیز قطعی نیست.»

 آلابا که تا سال 2021 با باواریایی‌ها قرارداد دارد، ادامه داد: می‌دانم که در فوتبال همه چیز خیلی سریع و ناگهانی رخ می‌دهد اما در حال حاضر من فقط روی تیم ملی و بعد از آن هم روی اردوی پیش فصل‌مان برابر بایرن مونیخ تمرکز دارم. من در مونیخ راضی هستم و اینجا هنوز کارهایی دارم که باید انجام دهم.»

مدافع اتریشی بایرن مونیخ با اشاره به باخت اخیر تیمش برابر رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ادامه داد: «آن باخت به ما انگیزه می‌دهد تا دوباره به اوج برگردیم. ما امسال به همه اهدافی که می‌خواستیم نرسیدیم.»

داوید آلابا و هم‌تیمی‌هایش در این فصل با وجود شروع بدی که زیر نظر کارلو آنچلوتی داشتند، با هدایت یوپ هاینکس توانستند برای ششمین سال متوالی عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا را از آن خود کنند اما آنها در تحقق دو هدف دیگر خود ناکام ماندند که اولی شکست مقابل رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود و دیگری باخت غافلگیر کننده 3 بر یک مقابل آینتراخت فرانکفورت در فینال جام حذفی.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز