خبرگزاری کار ایران

بهاروند:انتظار داشتیم از جوانان بیشتر استفاده شود / در لیگ هفدهم شاهد فوتبال پاکی بودیم

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۱۵۲

رییس سازمان لیگ برتر در مراسم قرعه کشی هجدهمین دوره لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ مراسم قرعه کشی هجدهمین دوره لیگ برتر امشب از ساعت 22:00 در سالن همایش‌های بین المللی رازی برگزار شده است.‌بهاروند، رییس سازمان لیگ برتر اولین نفر بود که از جمع مسوولان روی سن حاضر شد.

وی ضمن خوشامد به حاضران گفت: لیگ برتر هفدهم با تمام فراز و نشیب به پایان رسید. رقابت جالبی بین تیم‌های آن شاهد بودیم. در بالای جدول برای کسب سهمیه و در پایین جدول فرار از سقوط. امیدوارم این رقابت ادامه داشته باشد. امیدوارم این فوتبال پاک ادامه داشته باشد. استفاده خوبی از جوانان شد اما انتظار داشتیم از ظرفیت اختصاص داده شده بیشتر استفاده شود. در بین تیم‌ها پارس جنوبی، پیکان و سایپا بیشترین سود را بردند.

بهاروند در ادامه با اشاره به میزان برگزاری مسابقات در سطح لیگ برتر و بانوان و دیگر سطوح از کسانی که در برگزاری آن کمک کردند، تشکر کرد. وی با اعلام اینکه مسابقات لیگ‌ برتر ساحلی را نیز در سال جاری مدیریت خواهند کرد.

بهاروند پیرو ادامه صحبت‌هایش از باشگاه‌ها خواست مسائل حرفه‌سازی و همچنین پرداخت مطالبات و بهسازی استادیوم‌ها را نیز در دستور کار قرار دهند.

رییس سازمان لیگ برتر با ابراز امیدواری برای موفقیت تیم ملی در مسابقات جام جهانی اعلام کرد قرار بود مهدی تاج در این مراسم حضور یابد که به دلیل کسالت و بیماری این اتفاق رخ نداد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز