خبرگزاری کار ایران

جواد نکونام گلر استقلال را نشانه گرفت

سیدحسین حسینی در راه نساجی مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۱۰۷

اگر حسین حسینی را فصل بعد در تیم نساجی دیدید چندان تعجب نکنید.

به گزارش ایلنا، بعد از اینکه سپاهانی‌ها با پیام نیازمند قرارداد بستند و این دروازه‌بان را به خدمت گرفتند تا حدود زیادی ماجرای پیوستن حسینی به تیم امیر قلعه‌نویی منتفی شده است اما درعین حال دیگر تیم‌ها برای به خدمت گرفتن حسینی از خود تمایل نشان داده‌اند و با اقدام‌هایی زیرکانه می‌کوشند این دروازه‌بان را از چنگ استقلال درآورند. یکی از تیم‌هایی که پول خوبی هم به حسینی می‌دهد نساجی قائمشهر است. تیمی که مدیرانی با ریشه استقلالی دارد و سرمربی‌اش جواد نکونام است. آقا جواد بدش نمی‌آید که فصل بعد دروازه‌بان چالاکی همچون حسینی را در تیمش داشته باشد و با یک دروازه‌بان مطمئن گام به لیگ هجدهم بگذارد.

پیش از آنکه باشگاه سپاهان با پیام نیازمند، دروازه‌بان جوان و آینده‌دار پیکان قرارداد قطعی منعقد کند، همه نگاه‌ها به حضور احتمالی سیدحسین حسینی در این تیم اصفهانی بود.

حسینی با سپاهانی‌ها وارد مذاکره هم شده بود و حتی پیشنهاد مالی را هم مدیران سپاهان به این دروازه‌بان داده بودند اما گردش سپاهان به سمت نیازمند و عقد قرارداد با این دروازه‌بان آینده‌دار حالا موجب شده سیدحسین حسینی برای ماندن در استقلال فصل بعد بیشتر ترغیب شود.

حسینی هنوز برای ماندن در استقلال فصل هجدهم به سران باشگاه استقلال چراغ سبز نشان نداده اما با توجه به اینکه سپاهان یک دروازه‌بان نسبتا آماده به خدمت گرفته دیگر بعید است که سیدحسین حسینی در این تیم دیده شود. حسینی درعین حال داستان جدایی‌اش از استقلال را باز گذاشته اما عملا تیم درخوری باق2ی نمانده که حسینی برای پیوستن به آن تمایل داشته باشد.

یکی از دلایلی که موجب شده بود حسینی برای رفتن از استقلال بی‌میل نباشد، حضور امیر قلعه‌نویی در این تیم ریشه‌دار اصفهانی است. از طرفی مدیران سپاهان ریخت و پاش شدیدی در این فصل دارند و دستمزدهای خوبی به بازیکنان می‌دهند که این موضوع هم برای حسینی یک مزیت بزرگ محسوب می‌شد تا لااقل اگر دل هوداران استقلال را بابت جدایی به درد می‌آورد، به پول قابل توجهی برسد.

 حسینی دروازه‌بانی است که برخلاف رحمتی نتوانسته دستمزدهای آنچنانی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر بگیرد و این حق را برای خود قایل است که به واسطه برخورداری از شرایط فنی مطلوب همچون رقیبش رحمتی به پول و ثروت مطلوبی از راه دروازه‌بانی در فوتبال برسد.

سیدحسین حسینی در راه نساجی مازندران

حسینی چنانچه در استقلال بماند بعید است که دستمزد مطلوبی عایدش شود به این دلیل که او از اساس قراردادهای آنچنان چشمگیری با استقلال منعقد نکرده و رویه عقد قراردادهایش از ابتدا تا کنون به این شکل پیش رفته است.

به قول فوتبالیست‌ها وقتی از ابتدا قراردادت را دست بالا بگیری تا آخر هم دستمزدت برمبنای همان قرارداد اولیه پیش خواهد رفت اما اگر دست‌کم بگیری قطعا در سال‌های آتی هم پول خوبی گیرت نمی‌آید. در واقع یکی از دلایلی که پیش از پیوستن نیازمند به پیکان، حسینی را به سمت جدایی و رفتن به سپاهان متمایل می‌کرد همین موضوع بود.

بدون شک اگر تیمی خواهان عقد قرارداد با حسینی باشد باید رقم قابل توجهی به این بازیکن بپردازد که سپاهان توان پرداخت چنین مبالغی را داشت اما چون امیر قلعه‌نویی نمی‌خواست برای جذب یک دروازه‌بان خوب ریسک کند و عقد قرارداد با چنین گزینه‌ای را به روزهای آخر نقل و انتقالات موکول کند، خیلی زود ماجرای جذب نیازمند عملی شد.

ماجرای سپاهان را تا حدود زیادی باید برای حسینی تمام شده دانست مگر اینکه اصفهانی‌ها بخواهند با دو دروازه‌بان درجه یک وارد لیگ هجدهم شوند که معمولا امیر قعله‌نویی تیمش را با یک دروازه‌بان درجه یک می‌بندد و بعید است که بعد از نیازمند در پی جذب دروازه‌بان تازه‌ای باشد.

این وضعیت ممکن است باشگاه نساجی قائمشهر را که از لحاظ مالی شرایط مطلوبی دارد به سمت حسینی متمایل کند. مدیرعامل این باشگاه ریشه‌ای استقلالی دارد و حضور نکونام که خود یکی از استقلالی‌ها باسابقه محسوب می‌شود، طبعا گرایش این باشگاه را به سمت بازیکنان استقلال بیشتر می‌کند.

شاید به همین دلیل باشد که نساجی‌چی‌ها به طور کاملا زیرکانه در پی جذب حسین حسینی هستند.

دروازه‌بانی که با حضورش در این تیم تازه راه یافته از لیگ یک به لیگ برتر، می‌تواند روند جذب بازیکنان جدید در این باشگاه را با تغییرات چشمگیری مواجه کند.

مدیران باشگاه نساجی می‌دانند که اگر حسینی جذب شود، آنگاه زمینه جذب دیگر ستاره‌ها به این تیم فراهم‌تر می‌شود و با توجه به اینکه قائمشهر فاصله زیادی با پایتخت ندارد خیلی از بازیکنان نامدار تهرانی بدشان نمی‌آید که فوتبال خود را در این باشگاه ادامه دهند.

حسینی دروازه‌بانی است که از لحاظ نام و شهرت قابلیت تحولات اینچنینی در باشگاه نساجی را دارد اما باید دید که آیا مدیران باشگاه نساجی می‌توانند با زیرکی‌های خاص خود باشگاه استقلال را برای صدور رضایتنامه حسینی راضی کنند یا خیر.

 حسینی با باشگاه استقلال قرارداد دارد. او یک سال دیگر باید در این تیم بماند اما تحت شرایطی خاص حسینی می‌تواند رضایتنامه‌اش را از باشگاه استقلال بگیرد و به جمع نساجی‌چی‌ها ملحق شود. انتقالی که بی‌شک سروصدای بسیاری در فوتبال ایران به پا خواهد کرد، اگر محقق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز