خبرگزاری کار ایران

پس از تایید جدایی از بایرن؛

لواندوفسکی در راه مادرید؟

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۶۹۵

مهاجم لهستانی بایرن احتمال دارد از فصل آینده در رئال مادرید فوتبالش را دنبال کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از اسکای اسپورت، زهاوی، مدیر برنامه های لواندوفسکی اعلام کرده است او سال آینده در این تیم بازی نخواهد کرد. لوا که همواره یکی از مهم ترین ارکان قهرمانی بایرن در بوندسلیگا بوده است، احتمالا بعد از جام جهانی فوتبال خود را در لیگ دیگری ادامه خواهد داد. زهاوی اعلام کرده است لوا نیاز به یک چالش و تغییر جدید دارد و دلیل انتقال او مالی نیست، چرا که اکثر تیم های بزرگ دنیا خواهان او هستند.

زهاوی که ردپایش در انتقال تاریخی نیمار به پاریس هم دیده می شد، دو گزینه معاوضه او با کریم بنزما در مادرید و یا فروشش به چلسی، یونایتد یا پاریسن ژرمن را مطرح کرده است.

پرز و دوستانش در هیئت مدیره باشگاه، در چند مقطع علاقه خود را به جذب لوا نشان داده اند اما امسال هنوز خبری از جانب رئالی ها نشده است. این درحالیست که رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه پس از قهرمانی این تیم در چمپیونزلیگ با صحبت هایش شایعه جدایی را تقویت کرد. هرچند راموس در واکنش به صحبت های رونالدو اعلام کرد که او تیمی بهتر از رئال را پیدا نمی کند، اما هنوز نام رونالدو در کنار بیل و بنرما، می تواند جز لیست خروجی های مادرید باشد.

اما از انگلستان هم خبرهایی به گوش می‌رسد که مقصد بعدی لواندوفسکی را جزیره می دانند.  به گزارش بیلد، مادریدی ها شوق گذشته را در خرید لواندوفکسی ندارند اما  به نظر می رسد روابط خوب زهاوی با اد وودوارد، معاون اجرایی منچستر یونایتد باعث شده است تا ان ها مایل به پرداخت صد میلیون یورو برای جذب لواندوفسکی باشند.

چلسی و پاریس هم دیگر مشتریان این ستاره لهستانی خواهند بود اما به نظر می رسد آن ها تمایل دارند تا این انتقال را به صورت تبادل با آلوارو موراتا یا ادینسون کاوانی انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز