خبرگزاری کار ایران

مسئولان استقلال باید یاد بگیرند که چگونه با بازیکن برخورد کنند؛

نظری: فتح‎‌الله‌زاده برای گرفتن بازیکن به شهر دیگر نمی‌رفت چه رسد به خارج از کشور

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۹۶۸

معاون سابق باشگاه استقلال نسبت به رفتار افتخاری و توفیقی در مذاکره با تیام انتقاداتی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علی نظری معاون سابق باشگاه استقلال که سابقه چندین ساله در نقل و انتقالات دارد حرف‌های جالبی را در خصوص ابتکار جدید استقلالی‌ها در مذاکره با بازیکن بیان می‌کند. او معتقد است استقلالی ها برای مذاکره با بازیکن نباید به خارج از کشور می‌رفتند. با نظری در خصوص این اتفاق و شرایط نقل و انتقالاتی استقلال صحبت کردیم.

 

* بحث نقل و انتقالات دغدغه هواداران استقلال است. نظر شما چیست؟

هواداران استقلال هر سال دغدغه این را دارند که بهترین بازیکنان برای آنها جذب شود. این یک امر طبیعی است که هواداران نگران باشند مدیران هم باید طوری برنامه ریزی کنند که بتوانند خواسته های کادر فنی را انجام دهند.

 

* این روزها بحث رفتن تیام از استقلال شنیده می‌شود.

من باید یک نکته‌ای را بگویم که آن هم این است که مدیران استقلال زمانی که شفر را آوردند گفتند با او قرارداد یک فصل و نیم بسته‌ایم. اما دیدید که در پایان فصل قرارداد او برای یک فصل دیگر تمدید شد. همین اتفاق در مورد تیام هم تکرار شد. همین مسوولان استقلال چندی پیش در مصاحبه‌های خود می‌گفتند خیال هواداران استقلال راحت تیام با ما قرارداد یک ساله و نیمه دارد. اما دیدید که او حالا در آستانه جدایی است به نظر من مسوولان استقلال باید واقعیت ها را به مردم بگویند. شفر که ابتدای فصل تیم نداشت و از خدایش بود به استقلال بیاید. حالا هم که نتایج خوب گرفته باید قرارداد او را به مدت طولانی تمدید می کردند.من یک گله از افتخاری دارم و ان هم این است که توفیقی در فوتبال نبوده و انتظاری ازش نمی‌رود.خودش که چندین سال است در فوتبال بوده و به قول خودش دبیرکل بوده و نباید چنین قراردادهایی را امضا کند

 

* زمان شما هم قراردادهای بازیکنان این همه بند داشت؟

در قرارداد بیشتر بازیکنان بند وجود دارد و مشکلی هم از این بابت وجود ندارد شما نگاه کنید تمام بازیکنان استقلال الان بند دارنداما این بندها هم همگی به نفع بازیکن است تا باشگاه. زمان ما وقتی بازیکنپیشنهاد خارجی  داشت ما بند آن را یا نصف می‌گذاشتیم یا 60 به 40 به سود باشگاه. نه اینکه الان بازیکن پول بدهدو راحت جدا شود. من یک سوال دارم چرا باید سر یک بازی مهم مقابل ذوب آهن به بازیکن بگویند ممنوع الخروجی و او فکرش اینقدر خراب شود. مسوولان استقلال باید یاد بگیرند که چگونه با بازیکن برخورد کنند.

 

* اگر شما جای مدیران استقلال بودید برای مذاکره با بازیکن به خارج از کشور می‌رفتید؟

من خودم سابقه چندین ساله در نقل و انتقالات دارم. هیچ وقت یادم نمی‌آید فتح الله زاده برای گرفتن یک بازیکن به یک شهر دیگر برود چه برسد به خارج از کشور. البته ما از آقای افتخاری ممنونیم که برای مذاکره با بازیکن به آن ور دنیا هم می‌رود اما حداقل به جای اینکه با مدیر برنامه قرار می‌گذاشت خودِ بازیکن را می‌آورد تا شأن استقلال پایین نیاید.

* چه توصیه‌ای به مدیران استقلال در نقل و انتقالات دارید؟

از آنها می‌خواهیم چراغ خاموش حرکت کنند تا هر وقت هر بازیکنی را گرفتند نام او را رسانه‌ای کنند. نه اینکه هر روز بگویند فلان بازیکن را می‌گیریم یا در حال مذاکره با فلان بازیکن هستیم. این باعث نگرانی هواداران استقلال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز