خبرگزاری کار ایران

رونمایی از سه آسیایی در آستانه جام جهانی/ ملی پوشان آخر شدند

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۹۲۵

سه تیم آسیایی در فاصله 17 روز تا آغاز جام جهانی بازی های دوستانه سنگینی را پشت سر گذاشتند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه مقابل ترکیه به میدان رفت و در پایان با نتیجه 2-1 به میزبان خود باخت. این شکست در حالی رقم خورد که نمایش شاگردان کی روش در اکثر دقایق مسابقه پرانتقاد بود و ضعف های زیادی در کار ملی پوشان دیده شد.

با این حال به جز تیم ملی فوتبال کشورمان دو تیم آسیایی دیگر یعنی عربستان و کره جنوبی هم دیدارهایی را برگزار کردند.

تیم ملی عربستان همانند ایران باخت 2-1 را تجربه کرد اما این باخت در برابر تیم قدرتمن ایتالیا رقم خورد. شاگردان پیتزی به یکی از قدرتهای قدیمی فوتبال جهان باختند که البته در جام جهانی حضور ندارد. آنها هم مانند ایران بازی را 2-0 عقب افتادند و سپس یحیی الشهری یکی از گل ها را روی پاس سالم الدوساری جبران کرد.

در دیگر دیدار هم تیم ملی فوتبال کره جنوبی با دو گل از سد تیم هندوراس گذشت. شاگردان سین تائه یونگ در حالی به این برد دست پیدا کردند که حریفشان تا مرحله پلی آف جام جهانی پیش آمده بود اما به استرالیا نتیجه را واگذار کرده بود.

در مجموع دو تیم هم قاره ای ما توانستند نتایج بهتری را بگیرند و عملکرد بهتری هم نسبت به ما داشته باشند. امید می رود در تعداد روزهای نه چندان زیاد باقی مانده بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز