خبرگزاری کار ایران

از مرگ تا نیمه نهایی؛ الگوریتم تکراری استقلال در آسیا

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۰۷۲

استقلال بازهم موفق شد در سالی که در گروه مرگ قرار دشت در آستانه صعود به نیمه نهایی قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، استقلالِ امسال، با دوازده امتیاز از گروه D مسابقات بالا آمد. اتفاقی که البته با صدرنشینی آبی های 12 امتیازی همراه بود. شاگردان شفر با سه برد، سه مساوی و تنها 5 گل خورده صدرنشین گروه مرگ شدند و با حذف ذوب آهن، حالا خود را میان هشت تیم برتر آسیا می بینند.

نکته جالب، تکرار هم گروهی های استقلال نسبت به مسابقات 2013 است. استقلال، آن سال هم توانست با 13 امتیاز صدرنشین گروه مرگ شود؛ با این تفاوت که العین، برخلاف امسال در گروهش ماند! آبی ها در پایان رقابت های آن سال، با حذف الشباب امارات و بوریرام تایلند، نهایتا در نیمه نهایی مقابل اف سی سئول از دور رقابت ها حذف شدند و امسال انگیزه ای بالایی برای صعود به جمع 4 تیم برتر دارند؛ حال آن که پرسپولیس در صورت حذف الدحیل، می تواند جذاب ترین حریف استقلالی ها در راه رسیدن به فینال باشد.

نکته جالب تر در بررسی تاریخچه بازی های استقلال، تقابل این تیم با ذوب آهن و السد قطر می باشد. استقلالی ها که در سال 2011 با شکست الاتفاق و ذوب آهن در دور پلی آف رقابت ها، هم گروه السد، قهرمان مسابقات شدند، این بار با حذف ذوب در یک هشتم، باید دوباره مقابل السد صف آرایی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز