خبرگزاری کار ایران

از فوتبال امید در بازی‌های آسیایی انتظار طلا داریم

سلطانی‌فر:وزارت ورزش از این تیم حمایت می کند

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۷۹۰

وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به جایگاهی که فوتبال ایران در رنکینگ آسیا داریم، از این تیم انتظار طلا داریم.

به گزارش ایلنا ، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی با حضور رئیس جمهور خطاب به حمید استیلی مدیر تیم المپیک ایران گفت: با توان، استعداد و جایگاهی که فوتبال ایران در رده نخست رنکینگ آسیا دارد از این تیم در بازیهای آسیایی جاکارتا توقع مدال طلا داریم.

سلطانی فر با اشاره به انتظار چهل و چهار ساله ورزش ایران برای حضور فوتبال در بازیهای المپیک، اظهار داشت: اعتقاد دارم با توان و شرایط خوبی که فوتبال امروز ما دارد، می توانیم با همت و تلاش جوانان سربلند ایران به بازیهای المپیک توکیو راه پیدا کنیم و در این مسیر وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک همه گونه حمایتی از فدراسیون و این تیم خواهند کرد.

همچنین در مراسم شب گذشته، فرشته کریمی و نسیمه غلامی بازیکنان تیم ملی فوتسال زنان ایران، پیراهن امضا شده اعضای تیم را ه رئیس جمهور اهدا کردند.

در این مراسم 25 هزار و 700 سکه بهار آزادی به عنوان جوایز قهرمانان به فدراسیون های ورزشی اهدا شد. در بین فدراسیون های ورزشی فدراسیون کشتی با 3 هزار و 330 سکه، فدراسیون جانبازان با ۲۹۵۰ سکه، فدراسیون ناشنوایان با ۱۸۸۵ سکه، کاراته ۱۴۵۰ سکه، فدراسیون وزنه برداری ۱۳۵۵، تکواندو ۱۳۳۲، والیبال ۱۳۱۳، ووشو ۱۳۰۳ سکه و  فوتبال ۱۱۵۰ سکه در رتبه های بعدی پاداش سال های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز