خبرگزاری کار ایران

دکتر سلطانی فر در جمع ملی پوشان هندبال در حاشیه بازدید از تمرینات تیم ملی هندبال:

دوران جدیدی از فعالیت هندبال آغاز شده است / از کاراته انتظار مدال طلای المپیک ٢٠٢٠ داریم

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۲۳۴

وزیر ورزش و جوانان از حرکت هندبال به سمت رشد و توسعه ابراز رضایت و آینده این رشته را خوب توصیف کرد .

به گزارش ایلنا و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر سلطانی فر در بازدید از اردوی تیم ملی هندبال که عصر امروز 31 اردیبهشت به همراه رییس کمیته ملی المپیک صورت گرفت, در جمع ملی پوشان هندبال ایران گفت:

واقعیت این است که سوابق هندبال نشان مَی دهد که در چند دوره این رشته با فراز و نشیب همراه بوده است اما اکنون دوره جدیدی را اغاز کرده است .

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: همیشه فکر می کردم چرا اتفاقات خوب والیبال در هندبال نمی افتد چرا که این رشته ظرفیت های خوبی دارد از لژیونرهای زیادی بهره مَی برد بطوریکه دوازده هندبالیست إیرانی لژیونر هستند.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی و تلاشی که با مدیریت آقای رحیمی اغاز شده و سوابقی که ایشان در مدیریت ورزش دارد و با عنایت به ظرفیت بالای هندبال ، یقین دارم دوران جدیدی را در هندبال شروع کردیم و سال های آینده خبرهای خوبی از هندبال می شنویم .

دکتر سلطانی فر با بیان اینکه حساب ویژه ای روی هندبال باز کرده ایم و حمایت و پشتیبانی کافی هم صورت مَی گیرد ؛ إظهار داشت :انتظارات هم ویژه است و با بررسی هایی که داشتیم در رده های سنی پایین تر هم از پتانسیل خوبی برخوردار هستیم که همه این موارد مَی تواند به اینده خوب هندبال ایران کمک کند.

وزیر ورزش و جوانان گفت :هندبال توانایی خوبی برای درخشش در بازی های جاکارتا دارد و با برنامه ریزی پنج تا ده ساله هندبال هم همچون والیبال می تواند به قدرت برتر قاره کهن تبدیل شود.

دکتر سلطانی فر در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان همچنین کمیته ملی المپیک از همه توانمندی خود برای حمایت بیشتر و اردوهای بهتر دریغ نخواهند کرد تا نتیجه خوبی بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از جذب سرمربی جدید تیم ملی هندبال گفت : این سرمربی از سوابق خوبی برخوردار است و در حرکت جدید هندبال ایران می تواند به ما کمک کند تا موفقیت های این رشته رقم بخورد.

 

*از کاراته انتظار مدال طلای المپیک ٢٠٢٠ داریم

دکتر سلطانی فر که پیش از این،  از اردوی تیم ملی کاراته بازدید کرده بود در جمع ملی پوشان کاراته گفت: خوشحالم که برای دومین بار به اردوی کاراته می آیم. ما حساب ویژه ای روی کاراته باز کرده ایم چرا که کاراته مادر رشته های رزمی است و همیشه اعتقاد دارم استعدادهای ویژه ای در این رشته در سراسر کشور وجود دارند.

وزیر ورزش و جوانان خطاب به ملی پوشان کاراته گفت: شما عصاره جمع زیادی از علاقه مندان به این رشته هستید و به عنوان نخبه برای بازی های آسیایی آماده می شوید .

وی اظهار داشت: زمانی که کاراته المپیکی شد خیلی خوشحال شدم و یقین دارم در المپیک توکیو مدال های خوش رنگی کسب می کنید.

وزیر ورزش و جوانان با اعلام این که جوایز المپیک دو برابر بازی های آسیایی است, تصریح کرد: در بازی های آسیایی و المپیک ملاک اصلی مدال طلاست. آن چیزی که رتبه کشورها را مشخص می کند مدال طلا است به همین دلیل جوایز مدال طلا را به نحو چشمگیری افزایش دادیم 

 وی با بیان این مطلب که قدردان زحمات قهرمانان هستیم, گفت: متناسب با افتخاری که بدست می آید جوایز هم تقدیم می شود . در مورد جوایز هم شایعه وجود دارد به شایعات توجه نکنید جوایز کاراته طبق قول قبلی اهدا می شود و متناسب با آیین نامه جوایز کاراته کاها هم اهد خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که به افتخار آفرینی کاراته خیلی امیدوارم, گفت: یقین داریم این اتفاق می افتد و با عزم و اراده جدی دربین مدیران فدراسیون ، کادرفنی و ملی پوشان در المپیک ٢٠٢٠مدال طلا می گیریم.

انتظارم از کاراته زیاد است و امیدوارم هم در جاکارتا بدرخشید و هم در رویدادهای مهم دیگری که شایستگی آن را دارید .

مدال طلای المپیک دور از دسترس کاراته نیست و انتظار ما هم متناسب با ظرفیت های این رشته است . وی همچنین به تعامل خوب وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک تاکید کرد و گفت: همگرایی و هماهنگی وزارت ورزش با کمیته ملی المپیک بالاست و با آرامش, حمایت و پشتیبانی از ورزشکاران صورت می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز