خبرگزاری کار ایران

داستان پیشنهاد تلخ سرمربی لیورپول به هندرسون

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۷۲۵

کاپیتان لیورپول از پیشنهاد عجیب سرمربی وقت قرمزها پرده برداشت.

به گزارش ایلنا، جوردن هندرسون، کاپیتان تیم لیورپول و یکی از گزینه‌های اصلی حضور در ترکیب اصلی تیم ملی انگلیس برای جام جهانی روسیه به دیلی میل گفت: برندن راجز من را فرا خواند و گفت: گوش کن این یک پیشنهاد است که تیم را ترک کنی" و او از من درخواست کرد به آن فکر کنم. این پیشنهاد من را به فکر وا داشت. به اتاقم رفتم و چند قطره اشک ریختم. گریه کردم چون ناراحت بودم. همان شب یک بازی هم داشتیم که به آن باید فکر می‌کردم. 

او ادامه داد: من با نماینده‌ام صحبت کردم و به او گفتم که چنین اتفاقی اتفاق افتاده است و نمی‌خواهم بروم. من می‌خواستم بمانم و بجنگم تا توانایی‌هایم را اثبات کنم و به مربی نشان بدهم که اشتباه می‌کند. نماینده‌ام با من موافق بود. همچنین با پدرم صحبت کردم. او هم ناراحت شد اما گفت باید به تلاشم ادامه بدهم. از آن لحظه فقط روی اهدافم تمرکز کردم. هنوز ایمان داشتم، جوان بودم و می‌خواستم نشان بدهم که افکار پیرامون من اشتباه است.

کاپیتان لیورپول عنوان کرد: احساس می‌کنم چنین هم اتفاق افتاد. همیشه این لحظات در فوتبال و زندگی وجود دارد، که شما می‌توانید مسیر خودتان را پیدا کنید. برای من هیچ گزینه‌ای برای ترک وجود نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز