خبرگزاری کار ایران

۸۰ درصد بچه ها تنها یکی دو جلسه تمرین کردند

جهانبخش: این تیم از تیم اصلی ازبکستان بهتر بود

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۴۹۳

لژیونر فوتبال کشورمان از حریف تدارکاتی تیم ملی تمجید کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا جهانبخش درخصوص بازی ایران و ازبکستان و شرایط تیم ملی گفت: خدا را شکر فکر میکنم بازی خوبی را انجام دادیم امروز. متاسفانه بچه ها خیلی دیر به تیم اضافه شدند باتوجه به شرایطی که وجود داشت و با این وضعیت هماهنگی خیلی سخت بود و از طرفی هم لیست تیم ملی باید اعلام می شد و آقای کی روش می خواستند با این بازی تیم را محک بزنند. خدا را شکر بازی را بردیم و در ادامه مسیری که تا جام جهانی داریم مهم این است که ببریم و تیم روحیه داشته باشد و از مهم هم تشکر میکنم که در آخرین بازی آمدند و بدرقه خیلی خوبی داشت و امیدوارم این روند را در بازی های بعدی و جام جهانی ادامه دهیم.

جهانبخش در خصوص بازی های تدارکاتی تیم ملی نیز گفت: مهم ترین مسئله جمع شدن بیشتر بازیکنان بود که قطعا می تواند به هماهنگی تیم ملی و شرایطی که داریم کمک کند و بازی های تیم ملی از قبل هماهنگ شده و کادرفنی با توجه به صحبت هایی که در اردو هست انتظار داشتند که بچه ها را بتوانند زودتر در اختیار داشته باشند، هماهنگی بیشتری باشد و متاسفانه چیزی که وجود نداشت و 80 درصد بچه ها تنها یکی دو جلسه تمرین کردند و مجبور بودیم این بازی را انجام دهیم و خداراشکر که بردیم.

وی در پاسخ به این سوال که برای جام جهانی استرس دارد یا خیر نیز اظهار داشت: استرس مثبت است فکر کنم. چون گروه سختی است اما قطعا تیم ملی هم آماده است که به امید خدا با بهترین شرایط و بیشترین آمادگی در جام جهانی حضور پیدا کنیم. می دانیم کار سخت است ولی قطعا تیم ملی کیفیت خودش را دارد و قطعا اعتماد به نفس و پیش بینی هایی که کادرفنی داشته اند به ما کمک میکند که حضور خوبی در جام جهانی داشته باشیم.

جهانبخش افزود: خب ببینید گروهمان گروه سختی است اما تیم ملی ایران با تمام قوا تمام تلاشش را کند. تک تک بچه ها و کادرفنی یک دل هستیم که به امید خدا از پرچم ایران دفاع کنیم. قطعا نمی رویم که فقط بازی هایی را انجام دهیم، آن جا می رویم که قدرت فوتبال ایران را نشان دهیم. بازی های سختی است اما محک خوبی است و فکر میکنم برای مردم ما جذاب است و تمام تلاشمان را می کنیم.

لژیونر موفق فوتبال کشورمان در پاسخ با این سوال که آیا بازیکنان اطلاع داشتند که تیم ازبکستان با بازیکنان امید به تهران می آید یا خیر نیز نکاتی را بیان کرد: فکر میکنم چیزی که ما شنیدیم این تیم، قهرمان امیدهای آسیا هست و تیمشان واقعا خوب بود و کیفیت داشت. من فکر میکنم در بعضی صحنه ها از تیم یکشان بهتر بازی کردند در صحبتی که با بچه ها داشتیم تیم خوب و محک خوبی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز