خبرگزاری کار ایران

ربیع عطایا نگذاشت تعویض طلایی شوم

محمدرضا عباسی: داور باید تیام و باقری را اخراج می‌کرد

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۳۶۱

هافبک ذوب‌آهن در مورد اتفاقات بازی با استقلال صحبت کرد.

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار مقابل استقلال تهران اظهار داشت: بازی خوبی بود ولی نتیجه آن برای ما خوب نبود، می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم و تیم صعود کننده به مرحله بعد باشیم ولی اتفاقات بازی جوری رقم خورد که حذف شویم و به تیم استقلال بابت صعودش تبریک می‌گویم.

وی در مورد شرایط داوری مسابقه گفت: داور می‌توانست تصمیمات بهتری در بازی بگیرد و به نظر من در سرنوشت بازی تاثیرگذار بود. هم تیام و هم فرشید باقری می‌توانستند کارت زرد دوم را بگیرند و به نظرم این اشتباه داور بود که به آنها کارت نداد ولی در هر صورت آنها این بازی را بردند و صعود کردند.

هافبک ذوب‌آهن در مورد اینکه چرا زودتر وارد زمین نشد عنوان کرد: من آمادگی کامل دارم که در هر زمان تیم به من نیاز داشته باشد کمک کنم و تصمیم سرمربی این بود که در آن دقیقه از بازی وارد زمین شوم و همه تلاشم را کردم که مفید باشم ولی اتفاقی که دوست داشتیم بیافتد نیافتاد.

عباسی در رابطه با لقب تعویض طلایی و اینکه در این بازی نتوانست چنین لقبی بگیرد اظهار داشت: این لقبی که قبلاً به من داده شده است لطف هواداران بوده است و در چند بازی بعد از ورود به زمین توانستم برای تیم مفید باشم که خدا را شکر می‌کنم. در این بازی هم اگر پاسی که به ربیع عطایا دادم گل می‌شد شاید این لقب بازهم به من داده می‌شد.

وی در مورد موقعیت از دست رفته توسط عطایا گفت: ربیع در تمرین توپ‌های سخت‌تر از این را هم گل می‌کند ولی نمی‌دانم آن توپ چرا گل نشد. به هر حال بدشانسی همیشه در فوتبال هست و نمی‌شود کاری کرد.

هافبک جوان ذوب‌آهن در مورد اینکه گفته می‌شود قلعه‌نویی به سپاهان خواهد رفت اظهار داشت: بعد از بازی در رختکن امیرخان حرفی از جدایی نزد و نمی‌دانم تصمیم ایشان چیست. ظاهراً جلسه‌ای با باشگاه دارند و در این مورد تصمیم گرفته می‌شود. من در جایگاهی نیستم که در این مورد نظر بدهم ولی امیدوارم ایشان در ذوب‌آهن بماند چرا که شناخت خوبی از تیم دارد و فصل آینده می‌توانیم حتی بهتر از این نتیجه بگیریم.

وی در مورد جو ورزشگاه آزادی هم تصریح کرد: بی‌احترامی‌هایی انجام شد که امیدوارم دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.

عباسی در مورد شرایط خودش در فصل آینده هم گفت: من 2 سال دیگر با ذوب‌آهن قرارداد دارم. پیشنهاداتی به دست من رسیده است ولی به خاطر اینکه قرارداد دارم وارد مذاکره نشدم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز