خبرگزاری کار ایران

بالاخره با پرسپولیس در آسیا برخورد خواهیم داشت

زمانی:ستاره سوم به استقلال چشمک می‌زند

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۳۴۶

زمانی در خصوص اینکه جریمه‌اش از سوی AFC به کجا رسید، افزود: ما به این جریمه اعتراض کردیم و اصلا آن را قبول نداریم. امیدواریم که هر چه زودتر AFC در این خصوص رای صادر کند

حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال در گفت‌وگو با ایلنا درخصوص برد این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: برد خیلی خوبی بود ابتدا جا دارد به هواداران استقلال بابت این پیروزی تبریک بگویم امیدوارم که در مرحله بعدی هم همچنان موفق ظاهر شویم.

وی ادامه داد: خوشحالم که از این مرحله با اقتدار به دور بعدی صعود کردیم فکر می‌کنم ستاره سوم به استقلال چشمک می‌زند.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص اعتراضاتی که امیر قلعه‌نویی به عملکرد داوری داشت، تصریح کرد: امیر قلعه‌نویی یکی از پرافتخار ترین مربیان ایران است. او زحمات زیادی را در ذوب آهن کشید به او خسته نباشید می‌گوییم. تیم بسیار خوب و با انگیزه‌ای را آماده کرده است.

زمانی در خصوص اینکه جریمه‌اش از سوی AFC به کجا رسید، افزود: ما به این جریمه اعتراض کردیم و اصلا آن را قبول نداریم. امیدواریم که هر چه زودتر AFC در این خصوص رای صادر کند.

وی در خصوص بحث تمدید قرارداد بازیکنان برای فصل آینده اذعان داشت: مذاکرات را شروع کرده‌ایم و آقای افتخاری به عنوان مدیرعامل استقلال در حال انجام دادن آن است.

زمانی درباره‌ این که شاید در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا استقلال و پرسپولیس با یکدیگر برخورد کنند، گفت: هر چه قسمت باشد ما بالاخره با پرسپولیس در اسیا برخورد خواهیم داشت چه در این مرحله و چه در مرحله بعدی آنها را شکست خواهیم داد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز