خبرگزاری کار ایران

پشت صحنه افت توس در بازگشت به بوکاجونیورز

روزهای تاریک ستاره آرژانتین در خانه

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۱۰۸

مهاجم سرشناس بوکاجونیورز از دوران اوجش فاصله زیادی گرفته است.

به گزارش ایلنا، کارلوس توس برخلاف آنچه انتظار می‌رفت نتوانست نقش پررنگی در پیروزی با ارزش تیمش ایفا کند.

قرار نبود اینگونه باشد. یکشنبه بوکا جونیورز یک گام بلند به سمت قهرمانی در سوپرلیگای آرژانتین برداشت وقتی که یونیو را 2 بر صفر شکست داد تا جای پایش را در صدر جدول این رقابت‌ها محکم کند. با این حال پسر دست‌پروده باشگاه که از تبعیدی خودخواسته به خاور دور برگشت تا سال 2018 را برای خودش به سالی فراموش نشدنی تبدیل کند، در این بازی محو بود.

کارلوس توس در پیروزی تیمش هیچ نقشی نداشت. او در 58 دقیقه‌ حضورش در زمین بومبونرا، یکی از ضعیف‌ترین و ناامید‌کننده‌ترین بازیکنان زمین بود. تعویض او برای به میدان رفتن گونسالو مارونی 19 ساله با تشویق گسترده هواداران خودی، تشویقی به پاس خدمات او به باشگاه بود و البته نشانه‌ای از آسودگی خاطر آنها از بابت خروج یک بازیکن کم‌کار و نه‌چندان تأثیرگذار از میدان.

توس 34 ساله نیم‌ ساعت پایانی بازی را از روی نیمکت با رنج و عذاب دید چرا که دوبل گل رامون آبیلا، پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورد. شرایطی شکل گرفت که وضعیت بغرنج او در سالی که در آستانه دومین قهرمانی متوالی‌اش با غول‌های بوئنوس آیرس است را به صورت خلاصه به تصویر می‌کشید، وضعیتی که در آن توس دیگر ستاره و بخت‌گشای تیمش در زمین بازی نیست.

برخی ممکن است بگویند افت هشدار دهنده توس (او در 14 بازی‌اش در سال 2018 تنها 4 گل زده و در هشت بازی اخیر بوکا هم فقط یک بار گلزنی کرده است) نشانه‌ای از برقراری عدالت کارمیک به خاطر پیوستن او به شنگهای شنهوا برای تجربه کردن یکی از گران‌ترین دوران‌های بازیگری به ثبت رسیده در تاریخ فوتبال بوده است. توضیح عقلانی‌تر اما این است که در سن 34 سالگی و با گذراندن بهترین بخش سال در فضایی دور از فوتبال در چین، قدرت بدنی زبانزد توس رو به تحلیل است.

کریستین پاون، ستاره سابق یوونتوس، بازیکنی است که در سال 2018 بوکا را پیش رانده است و به سبب آن حالا شانس دعوت شدن به تیم ملی آرژانتین برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه را دارد.

یکی دیگر از هم‌تیمی‌های قدیمی توس، ریکی سنتوریون، هم در ماه ژانویه قید بازی در این تیم را زد و ذره‌ای از وقت خود را برای اثبات اشتباهش در پیوستن به این تیم با درخشش در تیم راسینگ آکادمیا هدر نداد. کارلیتوس اما در این مدت، به دلایلی منفی خبرساز شد. او سومین دوره بازیگری‌اش در بوکا را با تمسخر علنی کارفرمایان چینی سابقش آغاز کرد. او در ماه ژانویه گفت: «بلافاصله پس از آنکه پایم را در چین گذاشتم، فهمیدم که می‌خواهم به بوکا برگردم. من آنجا مرخصی هفت ماهه داشتم.»

در ماه مارس، پس از یک نمایش بی‌تأثیر دیگر در باخت بوکا مقابل رقیب دیرینه‌اش ریورپلاته در سوپرجام آرژانتین، توس یک بار دیگر نشان داد بازی‌اش دیگر زهر سابق را ندارد و زهر آن از پاها به زبانش منتقل شده است. او در اظهارنظری عجیب پس از باخت 2 بر صفر تیمش در شهرآورد بوئنوس آیرس گفت: «یادم نمی‌آید که آنها حتی یک موقعیت گلزنی داشته باشند.» تنها دو هفته بعد، توس در شرایطی عجیب، خارج از زمین تمرینی دچار مصدومیتی عضلانی شد. او ادعا کرد که در سالن بدنسازی دچار این مصدومیت شده است و در همان حال چند رسانه اعلام کردند که مصدومیت توس در حال انجام یک بازی فوتبال در زندانی که برادرش بتو از سال 2010 (به دلیل سرقت یک خوروی مسلح) در آن حبس بوده، رخ داده است.

به هر حال توس تا الان نشان داده است که دیگر رویکرد و انرژی سابق را برای پیش بردن بوکاجونیورز، به شیوه‌ای مشابه قبل از آغاز مرخصی‌‌اش در چین، ندارد. در سن 34 سالگی، توانایی‌های توس رو به زوال است و سخت می‌توان تصور کرد که حضور او در بوکا پایانی افسانه‌ای داشته باشد.

 

منبع: سایت گل

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز