خبرگزاری کار ایران

کاسبان را از فوتبال دور کنید

قلعه نویی: مقابل استقلال هجومی بازی می کنیم؛ کاش لیست تیم ملی دیرتر اعلام می شد/ اگر فحش بدهند به خانواده شان برگردد

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۵۴۴

امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی برابر استقلال شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران اظهار داشت: ‌ ابتدا قهرمانی تیم فوتسال بانوان را در اسیا تبریک می‌گویم که با شرف قهرمان شدند. این بازی دو نیمه دارد. یک نیمه را انجام دادیم اما نیمه سرنوشت آن باقی مانده است. در بازی رفت دو هدف داشتیم. یکی اینکه گل نخوریم و دوم اینکه گل بزنیم. 

وی افزود: در ابتدای بازی خوب نبودیم و باید از رشید مظاهری تشکر کنیم. از دقیقه 35 به بعد رحمتی بهترین بازیکن زمین شد. قبل از گل به استقلال 4 دقیقه روی دروازه آن‌ها بودیم. خوشحالم که در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم چرا که کیفیت خوبی دارد و باعث می‌شود بهتر بازی کنیم. 

سرمربی ذوب‌آهن درباره غایبان تیمش گفت: دو بازیکن تاثیر گذار ما نیستند ولی استقلال جایگزینان خوبی دارد. دو عنصر دفاعی ما حضور ندارند و می‌خواهیم هجومی بازی کنیم. 

وی درباره اتفاقات به راه افتاده در فضای مجازی هم گفت: نه دنبال جوسازی هستیم و نه فضای مجازی. فوتبال تمام می‌شود و می‌رود. متاسفم برای برخی از آقایان. بزرگترین خبرها یک هفته بیشتر در کانون اخبار نیست اما برخی آقایان کاری کردند که اصلا با فرهنگ استقلال همخوانی ندارد. ما در استقلال دوم شدیم و 80 هزار نفر به ورزشگاه آمدند نه این دو سه نفری که در فضای مجازی کار می‌کنند. امیدوارمب زای خوبی باشد و باید خط دفاع آن‌ها را به خوبی کنترل کنیم. سوالی دارم. تعویض اول ما حضور قاسم حدادی فر بود که یک دفاع را کم کردیم و یک بازیکن فانتزی که چند عمل انجام داده بود به زمین آمد. بوحمدان هم به سمت چپ رفت. پس این داستان فضای مجازی چیست؟ اگر یک تعویض دیگر انجام می‌دادیم می‌گفتند می‌خواهیم فیزیکی بازی می‌کنیم. چرا بزای قبل که 2-1 شد این اتفاقات رخ نداد. وریا که روبروی بوحمدان بازی کرد مصدوم شد؟ چرا بعد از بازی خرمشهر این اتفاقات رخ داد؟ می‌خواهم اینها را به مردم بگویید. بدترین روزهایم در مالزی بود که 48 ساعت نخوابیدم ولی تمام شد و رفت. بیاییم خوبی‌ها را به مردم نشان دهیم. دنیا دو روز است. 

سرمربی ذوب آهن همچنین بیان داشت: از آقای مومنی معذرت می‌خواهم. در بیرون زمین رفیق هستیم. آقای فرگوسن که خدا به او سلامتی بدهد بعد از بازی با من سیتی گواردیولا را به شام دعوت کرد. کاسبان را از فوتبال دور کنید. از آقای سلطانی فر خواهش کردم به این مسائل رسیدگی کند و می‌دانم که این کار را انجام می‌دهد. ایمدورام فردا بازی خوبی را مردم ببینند. فردا هم ما و هم آن‌ها بازی متفاوتی را انجام می‌دهیم. 

وی همچنین خاطرنشان کرد: برای شجاعیان آرزوی موفقیت می‌کنم. فوتبال ورزش درگیرانه‌ای است. فیلم بازی را دیده‌اید؟ خطاهایی که روی بازیکنان ما انجام شده شدت دار‌تر بوده است. با آمدن حدادی فر می‌خواستم بار فانتزی تیمم را بالا ببرم که جواب هم نداد. 

قلعه نویی درباره لیست تیم ملی خاطرنشان کرد: لیست تیم ملی 48 ساعت دیرتر اعلام می‌شد بهتر بود. ما دو نماینده ایران هستیم. از استقلال 7 نفر دعوت شده و عدم دعوت برخی بازیکنان ما در روحیه‌شان تاثیرگذار خواهد بود. دو تیم هستیم که باهم بازی داریم. باید حالا از لحاظ روحی روی بازیکنانمان کار کنیم. 

سرمربی ذوب آهن در پایان گفت: من به این مسائل عادت کردم. هر کسی هر چه بگویند با شدت بیشتر به خانواده‌شان برگردد. البته اگر خانواده داشته باشند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز