خبرگزاری کار ایران

رومارینیو بازیکن خوبی است

برانکو: الجزیره ضعیف نیست/ قرارداد دارم و تمرکزم روی بازی فردا است

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۱۷۵

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با الجزیره صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با الجزیره اظهار داشت: ما 90 دقیقه بازی داریم. انشالله با حمایت هواداران به مرحله بعد برویم و بتوانیم هوادارانمان را خوشحال کنیم. تیم در وضعیت خوبی است. الجزیره نشان داد تیم خوبی است اما فردا بازی جدید است. چند ده هزار هوادار برای ساپورت کردن داریم. همه از ما توقع برد دارند. امیدوارم آنها ماند یار دوازدهم به ما کمک کنند اما می دانیم که کار سختی داریم.

 وی در ادامه افزود: الجزیره در امارات نتایج خوبی نگرفته و می خواهند به مرحله بعد برسند. آنها خط حمله خوبی دارندو رومارینیو بازیکن خوبی است.

سرمربی پرسپولیس درباره  قراردادش با سرخپوشان تهرانی گفت: من با پرسپولیس قرارداد دارم و تمام تمرکزم روی بازی فردا است.

برانکو در پایان درباره مصدوم و محرومهایش گفت: محروم نداریم و فقط کمال کامیابی نیا و محسن ربیع خواه مصدوم هستند و به این دیدار نمی رسند. این فوتبال است و ممکن است مصدوم هایی یا محروم هایی داشته باشید. امیدوارم بازی خوبی را ببینیم. همه توقع داریم که ببریم. الجزیره ضعیف نیست. هر دو تیم برای حضور در مرحله بعد شانس دارند و امیدوارم آن تیم ما باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز