خبرگزاری کار ایران

بی‌اطلاعی زیدان از انتقال نیمار

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۹۴۵

در روزهای گذشته رسانه‌های مادریدی از جدی شدن انتقال نیمار به رئال می‌نویسند، با این حال زیدان دیروز در کنفرانس خبری قبل از بازی با سلتاویگو مدعی شد که اطلاعی از این ماجرا ندارد.

به گزارش ایلنا، سرمربی رئال در پاسخ به خبرنگاران گفت: «من در این مورد تصمیم گیرنده نیستم و نمی‌توانم صحبت کنم. شایعات در مورد او زیاد هستند ولی نگران این قضیه نیستم. تمرکز ما به دو بازی پیش رو در لالیگا و سپس فینال لیگ قهرمانان است و فکر نمی‌کنم اخبار و شایعات پیرامون نیمار روی ما تاثیر منفی بگذارد. متاسفم که پاسخی که دوست دارید را نمی‌توانم بدهم.»

زیدان اضافه کرد: «پس از فینال با باشگاه در مورد برنامه‌های فصل بعد صحبت خواهم کرد و الان چیزی برای گفتن ندارم. اصلا نمی‌دانم باشگاه با نیمار در حال مذاکره است یا خیر. بگذارید فصل تمام شود و سپس در این مورد صحبت خواهد شد.»

او در پاسخ به اصرار خبرنگاران درباره شرایط بازی نیمار در کنار رونالدو گفت: «این دو مثل دیگر ستاره‌های بزرگ دنیا مشکلی برای بازی کنار یکدیگر ندارند. زمانی هم می‌گفتند من و ژورکائف نمی‌توانیم کنار هم در تیم ملی بازی کنیم. در بیرون زمین را نمی‌دانم ولی درون زمین، رونالدو و نیمار مشکلی نخواهند داشت.»

مارکا دیروز مدعی شد که پدر نیمار به پاری سن ژرمن گفته، او می‌خواهد برود و حتی در ماه دسامبر با نماینده‌های مادرید در پاریس ملاقات کرده است. البته باشگاه فرانسوی مخالف سرسخت فروش ستاره برزیلی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز