خبرگزاری کار ایران

برنامه ویژه قلعه‌نویی برای مهار تیام

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۷۲۰

سرمربی ذوب‌آهن در غیاب دو مدافع اصلی خود کار سختی در مهار مهاجم سنگالی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب‌آهن که موفق شد در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال در اصفهان به پیروزی برسد، در دیدار برگشت در شرایط سختی به مصاف این تیم خواهد رفت.

ذوبی‌ها پیش از بازی رفت خالد شفیعی را به دلیل مصدومیت از دست دادند و در اواخر بازی هم نژادمهدی با دریافت کارت زرد دوم از سوی داور مسابقه اخراج شد تا در دیدار برگشت دست قلعه‌نویی در پست دفاع خالی بماند.

علاوه بر نبود این دو مهره کلیدی در پست دفاع میانی، ذوبی‌ها با مشکل بازگشت مامه تیام به ترکیب استقلال مواجه هستند.

خطرناک‌ترین مهاجم استقلال در دیدار رفت به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا غایب بود ولی به گفته باشگاه استقلال برای بازی برگشت مشکلی ندارد و برای تیمش به میدان می‌رود.

حال با وجود این مشکلات قلعه‌نویی و کادرفنی ذوب‌آهن قصد دارند برنامه ویژه‌ای برای مهار تیام ترتیب داده و با گذاشتن یار مستقیم برای او، وی را از جریان بازی خارج کنند.

احتمالا با انتقال ولسیانی از خط هافبک به دفاع و قراردادن وی به عنوان یار مستقیم تیام، ذوبی‌ها اقدام به مهار مهاجم سنگالی خواهند کرد.

دو تیم روز سه‌شنبه و ساعت 20:45 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز