خبرگزاری کار ایران

رضا مهاجری در گفت و گو با ایلنا:

از نیم فصل اول تصمیم گرفته بودم که از پدیده جدا شوم؛ الان بهترین زمکان برای جدایی بود/ هر پیشنهادی را قبول نمی کنم

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۴۰۸

سرمربی اسبق پدیده درباره جدایی از این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری بعد از هفت سال حضور در مشهد تصمیم به جدایی گرفت و حالا بعد از تشکر باشگاه پدیده از زحمات سه ساله او، درباره‌ گذشته، حال و آینده خودش با ایلنا صحبت کرد. وی در ابتدا اظهار داشت: هفت سال در مشهد کار کردم و به نظرم این حضور موفقیت آمیز بود. موفق شدم تیم سیاه جامگان را از دسته یک به لیگ برتر بیاورم ولی متاسفانه به دلیل مشکلاتی که به وجود آمد آنها این فصل سقوط کردند. در پدیده هم تجربه قابل قبولی داشتم و نتایج درخوری را کسب کردیم.

وی در ادامه افزود: امسال با اقای کریمویی شروع کردیم اما کسر شش امتیاز همه چیز را تحت الشعاع قرار داد. بعد از آن هم مشکلات دیگری به وجود آمد که دیگر نمی خواهم درباره اش صحبت کنم. خدا را شکر که سهمیه استان را نگه داشتیم. دیگر هر دو طرف اشباع شده بودند و بهترین زمان برای جدایی بود. چند روز قبل طی نامه ای از باشگاه خداحافظی کرده بودم.

مهاجری درباره ادامه فعالیت تیم پدیده در فصل جدید گفت: دیگر در داخل باشگاه نیستم و خبری در این باره ندارم. برای همه مجموعه این باشگاه آرزوی موفقیت می کنم.

وی درباره مقصد اینده اش در فصل بعد اذعان داشت:‌تا الان که با شما حرف میزنم با جایی به صورت جدی حرف نزدم. باید شرایطی باشد که بتوانم کارم را به بهترین شکل انجام دهم. به دنبال یک تصمیم خوب هستم و باید درباره پیشنهاداتم فکر کنم. دوست ندارم به گذشته برگردم و سعی می کنم از آن درس بگیرم تا در آینده ازشان استفاده کنم. نباید به هر پیشنهادی جواب مثبت داد. من در طول این دو سه فصل و حتی در نیم فصل گذشته هم پیشنهاداتی داشتم اما می خواستم کارم را در این فصل به اتمام برسانم. همان موقع هم تصمیم گرفتم که در پایان فصل تحت هر شرایطی و با هر نتیجه ای پدیده جدا شوم تا تجربه ای جدید را داشته باشم.

 

سرمربی اسبق پدیده درباره اینکه در تیم جدیدش ازشاگردهای قبلی خود در پدیده هم استفاده می کند یا خیر بیان داشت: در این سال ها نشان دادم که نفراتم را با توجه به تفکرات موجود انتخاب می کنم. اگر تفکراتم به بازیکنان سابقم بخورد و همخوانی داشته باشد از آنها استفاده می کنم چرا که با روحیات و اخلاقیات هم آشنایی داریم. فوتبال ما پر از استعداد ناب است.

مهاجری در پایان در پاسخ به این سوال که در این چند سال کسی بوده که او را نبخشد گفت: از این روحیات در خودم ندارم. شاید یک لحظه عصبی شوم اما اینطور نیست که کسی را نبخشم. از همه کسانی که در این هفت سال با من همکاری کردند تشکر می کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز