خبرگزاری کار ایران

مهدی رحمتی: باخت ما مقابل ذوب آهن ناعادلانه بود/ با 80 هزار نفر نتیجه دور رفت را جبران می کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۸۷۴

دروازه بان استقلال درباره بازی با ذوب آهن صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی رحمتی، کاپیتان استقلالی‌ها کاملا به جبران نتیجه شکست جدال رفت مقابل ذوب آهن در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا امیدوار است و در این رابطه هواداران تیمش را پتانسیل بزرگی برای دستیابی به این هدف می‌داند.

عجیب‌ و احساسی‌ترین صحنه بازی روز گذشته جایی بود که سوت پایان را داور ژاپنی به صدا در آورد و دوربین‌ها اشک‌های مهدی رحمتی را شکار کردند. اتفاقی که شاید برای اولین بار رخ داده بود و کاپیتان آبی‌ها بعد از یک شکست نزدیک بغض خود را نتوانست پنهان کند.

او البته کاملا به دیدار برگشت و جبران این شکست و صعود امیدوار است: موقعیت های زیادی داشتیم و باید بازی را می بردیم. باخت ناعادلانه ای بود.

مهدی رحمتی که در این بازی چند بار با واکنش‌های خود استقلال را در جریان بازی و امیدواری برای جبران نگه داشت، اکنون به بازی برگشت و حمایت هواداران برای صعود امیدوار است: بازی برگشت هنوز باقی مانده و با 80 هزار نفر برای جبران نتیجه بازی دور رفت به زمین می آییم و کار را برای حریف سخت می کنیم.

دیدار برگشت این دو تیم سه شنبه هفته‌ آتی ساعت 20:45 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز