خبرگزاری کار ایران

ناکامی سرگروه های آسیا به جز الدحیل/ همه چیز برای کامبک مهیاست!

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۶۹۴

دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا به اتمام رسید.

به گزارش ایلنا، دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به اتمام رسید و نتایج جالبی هم رقم خورد.

تیمهای ذوب آهن اصفهان، الجزیره امارات، السد قطر و الدحیل قطر موفق شدند رقبای خود را از پیش رو بردارند و هیچ مسابقه ای با نتیجه مساوی به اتمام نرسید. السد در خانه خود با نتیجه 2-1 از سد الاهلی عربستان گذشت. ذوب آهن اصفهان با یک گل استقلال را از پیش رو برداشت. الجزیره در محمد بن زاید پرسپولیس را 3-2 برد و الدحیل تنها تیم مهمانی بود که موفق شد در ورزشگاه هزاع بن زاید امارات، العین را شکست دهد و تنها تیم غرب باشد که هیچ باخت و حتی مساوی در کارنامه اش ثبت نشده باشد.

نکته جالب توجه در این مرحله برتری 3 تیم میزبان و پیروزی تنها یک تیم مهمان بود. سه تیمی که در دور گروهی دوم شدند در این مرحله موفق به کسب برد شدند و تنها تیم الدحیل قطر بود که به عنوان یک تیم سرگروه این بار هم به پیروزی رسید.

حال باید دید در دور برگشت چه نتایجی رقم می خورد. نتایج دور رفت به گونه ای رقم خورده که به جز الدحیل، در الباقی بازی ها تیمهای بازنده در دور رفت، شانس خوبی برای صعود خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز