خبرگزاری کار ایران

تلاش کادر پزشکی یا تمارض به مصدومیت؟

ماجرای رفت و برگشت مامه تیام

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۲۶۵

خبر رسیدن تیام به دیدار رفت مقابل ذوب‌آهن شوکه کننده بود و شایعاتی را به راه انداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مامه بابا تیام، مهاجم سنگالی استقلال در دیدار با خونه به خونه، دقایقی پس از به ثمر رساندن تک گل بازی، با پای لنگان و به دلیل مصدومیت از ترکیب خارج شد و یک تعویض اجباری در نیمه نخست روی دست شفر گذاشت.

حضور تیام در جشن قهرمانی هم در حالتی بود که نشان از مصدومیت و احساس درد در پای وی داشت و همین موضوع نگرانی حضور یا عدم حضورش در بازی حساس با ذوب‌آهن در اصفهان را برای هواداران این تیم ایجاد کرد.

عملکرد تیام در دیدارهای گذشته و از زمان آمدنش به استقلال و همچین نا مطمئن بودن عملکرد سایر مهاجمان این تیم نشان از وابستگی زیاد آبی‌پوشان به مهاجم سنگالی دارد و به نوعی وی این روزها مهم‌ترین مهره تیمش محسوب می‌شود که بود و نبودش در ترکیب تفاوت زیادی در قدرت هجومی آبی‌پوشان خواهد داشت.

فردای روز بازی در خبرها صحبت از غیبت قطعی تیام در بازی رفت با ذوب‌آهن مطرح شد و این خبر تا روز گذشته و پیش از نشست خبری شفر هم بارها مورد تایید قرار گرفت تا اینکه سرمربی آبی‌پوشان مقابل خبرنگاران صحبت از حضور تیام در دیدار امروز کرد. خبری که تعجب خبرنگاران حاضر در نشست را به همراه داشت.

این موضوع باعث شد شایعاتی در فضای مجازی مطرح شود مبنی بر اینکه تیام اصلاً مصدومیتی نداشته یا مصدومیتش جدی نبوده و عنوان کردن این موضوع که وی در بازی با ذوب‌آهن غایب است، یک بلوف برای گمراه کردن حریف در دیدار خارج از خانه بوده است.

اینکه چنین خبری تا چه حد صحت دارد مشخص نیست ولی منطقی به نظر نمی‌رسد که سرمربی کی تیم برای فریب دادن حریف خود، مهره اصلی تیمش را چند روز از تمرینات گروهی دور نگه داشته و با پروازی جداگانه، دیرتر از سایرین به اصفهان فرابخواند و لطمه شدیدی به آمادگی او برای بازی بزند چرا که زیان استقلال از این موضوع بیش از سودی است که از فریب دادن قلعه‌نویی و ذوبی‌ها می‌خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز