خبرگزاری کار ایران

امیر هاشمی مقدم در گفت و گو با ایلنا:

دو دقیقه جهانبخش را در آغوش گرفتم/ سعی می کنیم قبل از جام جهانی تیم بعدی علیرضا را مشخص کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۹۰۶

مدیربرنامه های علیرضا جهانبخش درباره آخرین وضعیت این بازیکن صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، امیر هاشمی مقدم نقش بسیار پررنگی در موفقیت های چند سال اخیر به عنوان مدیر برنامه داشته است. پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با ایلنا درباره موفقیت بزرگ جهانبخش و اتفاقاتی که پس از پایان بازی رخ داد اظهار داشت: یکشنبه فوق العاده ای را پشت سر گذاشتیم. بعد از بازی هواداران و بازیکنان و کادر فنی برای علیرضا سنگ تمام گذاشتند و با دادن دست گل به او تبریک گفتند. در قسمت مخصوص بازیکنان هم مراسم کوچکی در حضور خانواده های بازیکنان برگزار شد و بازهم همه به علیرضا این موفقیت تاریخی را تبریک گفتند.

وی در ادامه افزود: علیرضا خیلی خوشحال بود؛ مثل همه ما. او مرتبا در حال نوشتن تاریخ است. تنها ایرانی است که در سه سال موفق شده دو جایزه را کسب کند. او در نایمخن موفق شد جایزه گاو طلایی را از آن خود کند و حالا امسال هم صد در صد رده دوم را به خود اختصاص می دهد و ممکن است حتی اول هم شود و این بی سابقه است. علیرضا چهارمین اقای گل تاریخ آلکمار در رقابت های فوتبال هلند است. پیش از او فقط سه نفر از این باشگاه به این موفقیت رسیده بودند. 

مدیربرنامه های جهانبخش در پاسخ به این سوال که بعد از دیدن علیرضا چه واکنشی انجام داد بیان داشت: ما به مدت دو دقیقه همدیگر را در آغوش گرفتیم و فکر کنم در همان حالت خیلی حرف بینمان رد و بدل شد. او تازه قدم برداشته و در هلند به دنبال یاد گرفتن و جست و جو کردن بود. تا به الان هم قدم های شمرده ای برمی داشت و حالا همه چیز خوب پیش می رود.

وی درباره شایعه توافق جهانبخش با ناپولی گفت: فعلا همه چیز در حد حرف است و هیچ چیز قطعی و تایید نشده است. در حال حاضر صبر بزرگترین فاکتور برای علیرضا خواهد بود. قدم بعدی او خیلی مهم است. او از سه چهار قاره پیشنهاد دارد. او بسیار خوب توانست در زمانی که پیشنهادهای زیادی پیرامونش وجود داشت خودش را کنترل کند و تمام تمرکزش را روی باشگاه بگذارد و این واقعا نشان از حرفه ای بودن او دارد. با این حال از الان می تواند فراغ بال بیشتری داشته باشد. 

هاشمی مقدم درباره اینکه بازی مقابل زوله آخرین بازی جهانبخش برای آلکمار بود تصریح کرد: هدف این است که علیرضا بتواند قدم های بهتری بردارد. باید انتخابی کنیم که از هر جهت به نفع او باشد.

وی در پایان درباره اینکه علیرضا تیمش را قبل از جام جهانی انتخاب می کند یا بعد از آن، گفت: سعی می کنیم تا جایی که بشود و امکان داشته باشد تا قبل از جام جهانی با یک تیم به توافق برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز