خبرگزاری کار ایران

گلر سایپا در آستانه بازگشت به تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۸۷۲

گلر نیمکت‌نشین سایپا به احتمال قوی از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمدرضا اخباری، گلر سایپا که فصل موفقی در این تیم نداشت به احتمال زیاد در فصل نقل و انتقالات از این تیم جدا می‌شود و از تراکتورسازی به عنوان یکی از مقصد‌های احتمالی وی نام برده می‌شود.

اخباری فصل گذشته درحالی که دوست داشت در تراکتورسازی بماند، به دلیل قرارداد خود با سایپا مجبور شد به جمع نارنجی‌پوشان برگردد ولی فصل موفقی در این تیم نداشت.

اشتباهات اخباری در ترکیب سایپا و پس از آن مصدومیتی که سراغش آمد باعث شد هفته‌ها از ترکیب اصلی دور بماند و درخشش حامد فلاح‌زاده جوان در ترکیب سایپا موقعیت وی را بیشتر در خطر انداخت.

اخباری فصل گذشته یکی از نفرات ثابت اردوهای کی‌روش بود و شانس بالایی برای رفتن به جام جهانی داشت ولی شرایط بدش در سایپا او را از تیم ملی دور کرد.

با توجه به اینکه به احتمال زیاد گلر اصلی سایپا در فصل هجدهم فلاح‌زاده باشد، اخباری حاضر به نیمکت‌نشینی نیست و به احتمال زیاد یکی از نفرات جدا شده سایپا در فصل نقل و انتقالات خواهد بود.

اخباری محبوبیت زیادی در تبریز و بین هواداران تراکتورسازی دارد و تکلیف پیوستنش به این تیم بعد از مشخص شدن تکلیف سرمربی فصل جدید این تیم مشخص می‌شود ولی مسئولان باشگاه با جذب وی موافقند.

در حال حاضر تراکتورسازی ژوردی آلمیدا است که به صورت قرضی به این تیم آمده و احتمالا باید به واسکادوگومای برزیل برگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز