خبرگزاری کار ایران

برای حضور در جام جهانی، همسایه های تیم ملی چه زمانی اردو می زنند؟

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۳۲۱

تیم ملی ایران نسبت به استرالیا و عربستان دیرتر اردو خواهد زد.

به گزارش ایلنا، حدود 44 روز تا آغاز جام جهانی 2018 روسیه باقی مانده و مسابقات باشگاهی در شرف پایان پذیرفتن است. کم کم اردوهای تیم های ملی آغاز می شود و 32 تیم حاضر در رقابت ها برای حضوری آبرومندانه در جام بیست و یکم مهیا می شوند.

در حالی که کارلوس کی روش به خاطر حضور دیرهنگام ستاره های داخلی اش در اردوی تیم ملی معترض بود و خواهان برگزار نشدن مرحله یک هشتم نهایی بود؛ نگاهی به وضعیت هم قاره ای های خود انداختیم که چه زمانی اردوهایشان به اتمام می رسد.

تیم ملی فوتبال کره جنوبی که مانند ایران سه نماینده در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دارد تا روز 30 اردیبهشت درگیر مسابقات کی لیگ خواهد بود و از آن به بعد بازیکنان داخلی می توانند در اردوهای تیم ملی کره جنوبی حاضر شوند.

ژاپنی ها هم مانند کره ای ها روز سی ام اردیبهشت ماه لیگ خود را به پایان می رسانند. آنها بازیکنان داخلی کمتری دارند و به طبع می توانند اردوی خود را منظم تر برگزار کنند.

تیم ملی عربستان هم که اردوی خود را شروع کرده است. لیگ این کشور اواخر فرودین ماه با قهرمانی الهلال به اتمام رسید و بازیکنان تیم الاهلی که بعد از بازی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به اردوی این تیم اضافه خواهند شد.

از کانگروها هم بگوییم که لیگشان در مرحله پایانی قرار گرفته و روز پانزده اردیبهشت رسما به اتمام می رسد. آنها می توانند زیر نظر فن مارویک به کار خود در اردو ادامه دهند و مهیای جام بیست و یکم شوند.

همانطور که مشاهده کردید وضعیت تیم ملی تقریبا شبیه به دو کشور چشم بادامی است اما نسبت به استرالیا و عربستان عقب هستیم و باید این کمبود را جبران کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز