خبرگزاری کار ایران

واکنش عجیب سرمربی بایرن به قضاوت بازی با رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۲۱۲

سرمربی بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد داوری بازی آنها مقابل رئال مادرید بی طرف عمل کند!

به گزارش ایلنا، رئال مادرید بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان را امشب برابر بایرن مونیخ میزبانی می‌کند و پس از قضاوت مایکل الیور در سانتیاگو برنابئو مقابل یوونتوس طرفداران بایرن مونیخ نگران این هستند که مسائل مربوط به داوری مانع از حضور آنها در مرحله بعدی شود.

یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری پیش از این بازی گفت: امیدوارم داور بی طرف باشد و بازیکنان تصمیم به بازی دارند.

او ادامه داد: این اهمیت ندارد چند بار برابر رئال مادرید شکست خوردیم چون آن زمان من سرمربی این تیم نبودم. در سانتیاگو یک بازی دیگر داریم و سایر چیزها مهم نیست. این بازی بسیاری سختی برای ما و همچنین برای رئال مادرید خواهد بود.

جو ورزشگاه مهیج و آتشین خواهد بود، من بازیکنان باتجربه زیادی دارم که قصد دارند در فینال باشند. ما می‌توانیم کوه‌ها را حرکت بدهیم(اشاره به انجام کار سخت.)

سرمربی بایرن خاطرنشان کرد: باید از بازی گذشته بهتر باشیم. در مونیخ رئال سه شانس داشت و دو گل زد. ما در طول فصل گل های زیادی به ثمر رسانده ایم، این ویژگی ماست و این مهم است. به بازیکنانم اعتماد دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز