خبرگزاری کار ایران

کاظمی: نباید صعود نساجی را تبانی بدانیم / بازیکنانی برای ما بازی کردند که مصدوم بودند

asdasd
کد خبر : ۶۱۷۹۳۸

مهاجم تیم خونه به خونه ابراز امیدواری کرد با تصمیم مالک باشگاه آنها در فینال جام حذفی حاضر شوند.

حمید کاظمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره بازی روز گذشته مقابل برق شیراز گفت: بازی حساسی را با استرس برنده شدیم و اتفاقاتی که تا بحال افتاده بود نساجی موفق شد به لیگ برتر صعود کند. 

او ادامه داد: نباید صعود نساجی را تبانی بدانیم و این بحث را به هیچ وجه قبول ندارم. نه مدرکی وجود دارد و البته قشنگ نیست صعود رقیبمان را اینگونه تعریف کنیم و تهمت بزنیم. 

مهاجم خونه به خونه افزود: متاسفانه ما بازی قبلی را از دست دادیم. برابر اکسین اگر برنده می‌شدیم و سه امتیاز آن بازی را داشتیم الان لیگ برتری بودیم. متاسفانه بعضی تصمیم‌ها این تیم را به اینجا رساند.

کاظمی درباره اینکه وضعیت قراردادش با خونه به خونه چگونه است، گفت: قراردادم تمام شده و فعلا با هیچ تیمی صحبت نکرده‌ام. درباره ادامه همکاری با خونه به خونه هم صحبتی نداشتیم.

کاظمی درباره اینکه آنها در فینال جام حذفی شرکت نمی‌کنند، گفت: اول درباره روز گذشته این را بگویم که بازیکنانی بازی کردند که نمی‌توانستند و مصدوم بودند. نمی‌دانم چرا برخی تصمیم‌ها باید در بازی حساس گرفته شود. می‌شد از باتجربه‌ها استفاده کرد چون نیاز به برد داشتیم. به هر حال تیم ما شخصی است و آقای حسن زاده از اتفاق‌ها ناراحت هستند. امیدوارم تصمیم پدرانه‌ای برای بازی با استقلال بگیرند تا در این بازی بزرگ حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز